hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > خسروی: ما بازیگران بیشتر از هر قشر دیگری با خطر ابتلا به کرونا مواجه هستیم

خسروی: ما بازیگران بیشتر از هر قشر دیگری با خطر ابتلا به کرونا مواجه هستیم

بازیگر سریال «هزارپایان» گفت: همترین دلیل اهمیت واکسیناسیون بازیگران این است که ما نمی‌توانیم ماسک بزنیم و گاهی اصلا امکان رعایت فاصله‌گذاری برایمان وجود ندارد.
آناهیتا خسروی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در سریال نمایش خانگی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی مشغول ایفای نقش هستم. این سریال یک ماه و نیم پیش کلید خورده و به این دلیل که یکی از نقش‌های فرعی بر عهده من است یک هفته‌ای است که به این پروژه ملحق شدم.
وی در همین راستا اظهار کرد: از همکاری با سریال «شبکه مخفی زنان» بسیار خوشحالم و لذت می‌برم و تجربه خیلی خوبی برای من است. فیلمنامه این سریال قوی و جذاب نوشته شده و با توجه به آنکه تهیه‌کننده این سریال جواد نوروزبیگی از آدم‌های با سابقه و خوش‌نام سینما است و کارگردانی بر عهده افشین هاشمی است فکر می‌کنم بتواند موفق باشد و با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند.

آناهیتا خسروی: زرگ‌ترین چالش و مانع پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کرونا است
این بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون با اشاره به آخرین فعالیت خود در تلویزیون بیان کرد: آخرین مجموعه تلویزیونی که کار کردم سریال «افسانه هزارپایان» به کارگردانی شهاب عباسی بود که سال ۹۸ پخش و مورد استقبال مردم قرار گرفت. پیشنهاد‌های سینمایی و فیلم کوتاه نیز در این مدت داشته‌ام.
عروسک گردان فیلم سینمایی «خاله قورباغه» با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی و تاثیر آن بر آثار تصویری عنوان کرد: خوشبختانه بیشتر بازیگران پیشکسوت واکسن کرونا زدند اما هنوز بازیگران رده‌های سنی دیگر واکسن نزدند و به نظرم با توجه به شرایط کرونایی باید بازیگران در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند.
بازیگر فیلم سینمایی «گهواره سکوت» د رهمین راستا بیان کرد: گاهی سکانس‌هایی بازی می‌کنیم که تعداد زیادی هنرور و بازیگر همزمان باید در کنار هم مقابل دوربیت حاضر شده و بازی کنند و این تعداد را با عوامل پشت صحنه که در نظر بگیرید قطعا تعداد زیادی از افراد بعضا در یک فضای کوچ و بسته مجبور به فعالیت در کنار هم خواند شد. در حال حاضر که در پیک پنجم کرونا و وضعیتی که نیازی به گفتن نیست و همه می‌دانند هستیم، بازیگران و عوامل پشت صحنه بیشتر از هر قشر دیگری در معرض مبتلا شدن به کرونا هستند و باید برای ادامه روند تصویربرداری پروژه‌ها فکر عاجلی کرد.
وی کرونا را بزرگ‌ترین چالش پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی خواند و بیان کرد: مهمترین دلیل اهمیت واکسیناسیون بازیگران این است که ما نمی‌توانیم ماسک بزنیم و گاهی اصلا امکان رعایت فاصله‌گذاری برایمان وجود ندارد. ضمن آنکه برای برخی پروژه‌های می‌توان در فضای باز فیلمبرداری را انجام داد، اما خیلی از پروژه‌ها در فضای بسته انجام می‌شود که قطعا امکان بیماری بیشتر هم می‌شود.
آناهیتا خسروی: زرگ‌ترین چالش و مانع پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کرونا است
این بازیگر تئاتر ابراز کرد: قطعا برای من و عوامل پشت صحنه استرس زیادی وجود دارد و چاره‌ای نیست و در شرایط سخت باید کار کرد و تنها امیدواریم تزریق واکسن نه برای بازیگران که برای همه مردم میسر شود. شکی نیست بزرگ‌ترین چالش و مانع پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کرونا است و باید برای آن اقدامی کرد.
خسروی خاطرنشان کرد: البته باید بگویم در پروزه جدیدی که مشغول بازی هستم هر روز صبح که سر صحنه می‌رویم از ما تست گرفته می‌شود. هم تب ما را می‌سنجند و هم میزان اکسیژن خون که اگر کسی سطح اکسیژن خون پایینی داشته باشد سریعا باید تست کرونا بدهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد