hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود خودروهای غیربومی به زنجان همچنان ممنوع است

ورود خودروهای غیربومی به زنجان همچنان ممنوع است

سرهنگ امیدی گفت: ورود غیربومی‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی، و خروج بومی‌ها از این شهر‌ها ممنوع بوده و رانندگان متخلف متحمل جریمه می‌شوند.
امیدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان ، در خصوص اعمال جریمه منع تردد شبانه و منع ورود خودروهای غیر بومی به زنجان گفت: در حال حاضر بنا به تصمیم و ابلاغ ستاد مبارزه با کرونای استان زنجان نیازی به حضور فیزیکی مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای اعمال جریمه و ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی به زنجان در مبادی ورودی شهر نیست، اما همه رفت و آمدها توسط دوربین های به کارگرفته شده در جاده ها، محورهای ورودی و داخل شهر کنترل می شود.
او بااشاره به اینکه جریمه ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی طبق روال قبل یک میلیون تومان و جریمه در شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی نیز ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود، افزود: شهروندان عدم حضور فیزیکی مأموران در سطح شهر و ورودی شهرها را دلیل بر عدم اعمال قانون ندانند چرا که کنترل رفت و آمد خودروها به صورت هوشمند ادامه دارد.
سرهنگ امیدی ادامه داد: در صورت عدم رعایت قانون منع تردد بین شهری و ثبت پلاک خودرو توسط دوربین های به کار گرفته شده در محورهای مواصلاتی استان زنجان پیامکی با مضمون مالک محترم خودرو به شماره انتظامی...، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و محدودیت های عبوری ایجاد شده، تخلف تردد شما در محور قزوین_زنجان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ در ساعت ۱۷:۰۰ ثبت و در حال بررسی می باشد به شماره همراه مالکین وسایل نقلیه ارسال می شود.
او افزود:  پس از گذشت ۲۴ الی ۴۸ ساعت از ثبت تخلف و ارسال پیامک باانجام بررسی های لازم در خصوص وضعیت کرونایی شهر مقصد و مبلغ جریمه، نسبت به اعمال قانون راننده متخلف اقدام شده و مبلغ جریمه از طریق پیامک به شماره همراه مالک وسیله نقلیه ارسال می شود.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان  بابیان اینکه طرح محدودیت های تردد کرونایی از ابتدای آذرماه در استان زنجان به اجرا درآمده است، گفت: محدودیت‌های تردد شبانه که از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می شود همچنان به قوت خود باقی است و  با رانندگانی که نسبت به رعایت این مصوبه بی توجه باشند طبق قانون برخورد خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد