hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > باقری‌ها: تیم‌های دیگر تلاش بیشتری کنند و پرسپولیس را در زمین شکست دهند

باقری‌ها: تیم‌های دیگر تلاش بیشتری کنند و پرسپولیس را در زمین شکست دهند

پیشکسوت پرسپولیس پس از بازی با گل گهر گفت: تیمی باتجربه، که امکانات بسیار خوب و مربی بزرگی دارد را شکست دادیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شدیم.
نبی الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس مقابل گل گهر روند رو به رشد خود را ادامه داد، اما مثل بازی‌های قبل خیلی سرحال نبود. تیمی باتجربه که امکانات بسیار خوب و مربی بزرگی دارد را شکست دادیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شدیم. پرسپولیس مقابل فولاد بازی خوبی انجام داد اما به خاطر شرایطی که بود نتوانستیم به گل برسیم.
وی در رابطه با رفتار یحیی گل محمدی و اعتراضات گل گهری‌ها به داوری دیدار گفت: بالاخره هر انسانی یک آستانه تحملی دارد و تا یک جایی می‌تواند در برابر فشار‌ها صبور باشد. پرسپولیس ۵، ۴ سال است شرایط خوبی دارد و از همه طرف به این تیم حمله می‌شود. تیم خوبی که برانکو ساخت و یحیی راه او را ادامه داده است. چندسال است می‌گویند وزیر و وکیل و... در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش دارند. مگر وزیر برای ما در زمین گل میزند؟ داور انسان است و اشتباهات داوری هم برای همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: فوتبال یک رقابت است و با سخت کوشی و برنامه می‌توان موفق شد. تیم‌های دیگر تلاش بیشتری کنند و پرسپولیس را در زمین شکست دهند ما هم آن‌ها را تشویق می‌کنیم، اما حرف‌های خنده دار و بی ربط نزنند. اگر راست می‌گویند قرارداد‌ها را رسانه‌ای کنند. سید جلال با این کیفیت بالا کمتر از خیلی‌ها دریافتی دارد. کار‌هایی که علیه پرسپولیس انجام می‌شود آب در هاون کوبیدن است و با این کار‌ها نمی‌شود پرسپولیس را پایین آورد.
باقری‌ها در خصوص قهرمانی پنجم پرسپولیس که اکنون سرنوشت آن در دست خود سرخپوشان است گفت: شرایط فنی و روحی خیلی خوبی در تیم حاکم است و باید حواس مسئولان تیم به اتفاقات حاشیه‌ای و شلوغ کاری‌های بیرون زمین باشد. با احترام به تمام تیم ها، پرسپولیس از نظر فنی حریفی در ایران ندارد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره انتصاب مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس تصریح کرد: برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. متاسفانه امکانات تیم‌های پایه بسیار ناچیز است و باید حداقل امکانات برای این تیم‌ها مهیا شود. امیدوارم توجه مناسبی به رده‌های پایه شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج فوتبال در زمین چمن مشخص می‌شود پس همه بیایند و سالم و جوانمردانه و بدون جرزنی رقابت کنند. همه از این حرف‌های تکراری و بحث‌های بیهوده خسته شده اند و بهتر است فقط درباره مسائل فنی بحث کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد