hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های طرح جامع هوشمند در اصفهان اجرا می‌شود

محدودیت‌های طرح جامع هوشمند در اصفهان اجرا می‌شود

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: براساس مصوبه روز گذشته جلسه ستاد استانی، کلیه محدودیت‌های طرح جامع هوشمند که شامل ۵ مرحله برای مشاغل بود مجدداً و برای مدت زمان ۲ هفته در اصفهان، کاشان و اردستان اجرایی می‌شود.
حجت‌الله غلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به قرمز شدن اصفهان اظهار داشت: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و ورود ویروس جدید از شرق به کشور و همچنین پیشروی آن در استان‌های شرقی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و سایر استان‌ها، در حاضر و پس از قرمز شدن تهران، اصفهان نیز که در مرکز مبادلات ترددی قرار دارد در مرکز خطر قرار گرفت که در این راستا وضعیت اصفهان، کاشان و اردستان به رنگ قرمز کرونایی تغییر یافت. 
وی ادامه داد: هم اکنون روند نزولی بیماران کرونایی در اصفهان متوقف و اصفهان وارد پیک پنجم شده است، در این راستا و براساس مصوبه روز گذشته جلسه ستاد استانی، کلیه محدودیت‌های طرح جامع هوشمند که شامل 5 مرحله برای مشاغل بود مجدداً و برای مدت زمان 2 هفته در اصفهان، کاشان و اردستان اجرایی می‌شود. لازم به ذکر است که از روز آینده مشاغل گروه 2 در کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های اردستان و کاشان تعطیل شده و تنها فروشگاه‌ها و مشاغلی که مایحتاج ضروری مردم را توزیع می‌کنند مجاز به فعالیت هستند، این در حالی است که تمامی اماکن ورزشی و آموزشی تعطیل و رستوران‌ها نیز تنها مجاز به فروش غذای بیرون بر هستند. 
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره چگونگی فعالیت ادارات بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز در کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های اردستان و کاشان، ادارات با خدمات غیرضروری به صورت یک سوم حضور کارمندان و ادارات با خدمات ضروری به صورت 50 درصد حضور کارمندان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، همچنین نمازهای جماعت در این شهرستان‌ها نیز تعطیل خواهد بود. امید است که با رعایت همه جانبه از سوی مردم بار دیگر شاهد رسیدن یه شرایط گذشته و همچنین روند نزولی بیماران کرونایی باشیم. 
وی افزود: از روز آینده تمامی ترددها از 9 محور استان کنترل شده، به گونه‌ای که کلیه ورودی‌های کلانشهر اصفهان با همکاری نیروهای پلیس راه، هلال احمر، راهداری و همچنین با کمک فرمانداران بسته خواهد شد و تمامی خودروهای غیربومی برگشت داده می‌شوند، این در حالی است که در صورت تردد خودروهای غیر بومی خودروهای خاطی مشمول جریمه یک میلیون تومانی شده و توسط پلیس راهور متوقف می‌شوند. 
غلامی تصریح کرد: پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفرجگاهی، ناژوان و کوه صفه به حداقل روشنایی خود به مدت 2 هفته می‌رسند، بنابراین هرگونه تجمع در این مکان‌ها ممنوع بوده و پارک‌های حاشیه‌ای نیز همانند گذشته مورد نظارت قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که ورود به تمامی شهرستان‌های گردشگرپذیر همانند سمیرم، باغ بهادران، نیاصرم، قمصر و غیره نیز ممنوع بوده و خودروهای خاطی مشمول جریمه خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد