hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کرونای دلتا با علائم سرماخوردگی شروع می‌شود/گلودرد و آبریزش بینی را جدی بگیرید

کرونای دلتا با علائم سرماخوردگی شروع می‌شود/گلودرد و آبریزش بینی را جدی بگیرید

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کرونای دلتا با علایم سرماخوردگی شدید مثل بدن درد، آبریزش بینی و گلو درد شروع می‌شود به همین دلیل فردی که تست کرونا می‌دهد و نتیجه اش مثبت می‌شود، به عنوان فرد درگیر با کرونای دلتا لحاظ می‌شود.
مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: شرایط البرز همچنان مثل هفته‌های گذشته است و علی رغم اینکه شاهد افزایش نسبی تعداد بیماران بستری هستیم، ولی شیب شیوع هنوز تند نشده است.
وی ادامه داد: هنوز هم به جز شهرستان طالقان و اشتهارد که در رنگ‌بندی زرد قرار دارند، رنگ مابقی شهرستان‌ها نارنجی است.
این مسئول در پاسخ به اینکه آیا موردی از کرونای دلتا در استان گزارش شده، توضیح داد: موارد ابتلای جدید به کرونا اغلب به عنوان سویه غالب در نظر گرفته می‌شود و جز در موارد نادر تست خاص گرفته نمی‌شود.
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه کرد: کرونای دلتا با علایم سرماخوردگی شدید مثل بدن درد، آبریزش بینی و گلو درد شروع می شود به همین دلیل فردی که تست کرونا می‌دهد و نتیجه اش مثبت می‌شود، به عنوان فرد درگیر با کرونای دلتا لحاظ می‌شود.
بابایی در پاسخ به اینکه روزانه چند تست کرونا در البرز گرفته می‌شود، گفت: حدود ۲۰۰۰ تست کرونا روزانه از مراجعه کنندگان گرفته می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد