hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۶ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های سمنان بستری شدند

۲۶ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های سمنان بستری شدند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، خبر از امکان شیوع گسترده ویروس کرونا در آینده نزدیک داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار کرونایی دیگر در شهرهای تابعه دانشگاه بستری شدند.
​نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز سه شنبه ۲۶ بیمار کرونای مثبت در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، تاکید کرد: استان‌های همجوار ما به شدت در حال بحرانی شدن و ورود به وضعیت قرمز هستند لذا بیم آن می‌رود که شرایط در سمنان نیز رو به شیوع دوباره برود.
وی با بیان اینکه ویروس نوع دلتا در حال شیوع است، افزود: اگر چه با شناسایی و رصدی که در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان صورت گرفته، هنوز مورد دلتایی را مشاهده نکرده‌ایم، اما متأسفانه موارد ابتلاء و حضور سرپایی کرونا ویروس، در حال افزایش است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این هشدار جدی برای مردم و مسئولان است، تاکید کرد: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری، رعایت مسائل بهداشتی و… نشود، وضعیت رو به وخامت خواهد رفت.
دانایی با بیان اینکه امکان ورود به پیک پنجم وجود دارد، گفت: برخی در حال ترتیب دادن مراسم عروسی و تجمع و… هستند که اکیداً این موضوع توصیه نمی‌شود از سوی دیگر ماسک به صورتی که هر شش ساعت تعویض شود و دهان و بینی را کامل بپوشاند می‌بایست استفاده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد