hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محمودی: اطلاعی از تماس داورزنی با قائمی نداشتم

محمودی: اطلاعی از تماس داورزنی با قائمی نداشتم

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: داورزنی تشخیص داد که بهتر است قائمی به تیم ملی برگردد و حالا اینکه با هماهنگی با آلکنو بوده یا نبوده را من نمی‌دانم.
بهنام محمودی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص حواشی اخیر در تیم ملی والیبال آن هم در فاصله کمتر از ۲۰ روز تا حضور در المپیک اظهار داشت: در ابتدا از تمامی رسانه‌ها، مطبوعات و پیشکسوتان والیبال خواهش می‌کنم در این برهه حساس تا المپیک از انتقاد‌های تند دوری کنند تا زحمات دو نسلی که برای والیبال زحمت کشیده‌اند به ثمر بنشیند. المپیک بزرگترین رویداد ورزشی در سطح جهان است و قطعا درخشش تیم ملی والیبال در این بازی‌ها می‌تواند به احیای مجدد والیبال در جامعه و جلب علاقه کودکان و نوجوانان کمک کند. مسلما من هم نقد‌های بسیاری به نتایج تیم ملی در لیگ ملت‌ها، نوع انتخاب بازیکنان و همچنین روش خط زدن بازیکنان دارم، اما الان زمان این صحبت‌ها نیست و باید این انتقادات به بعد از المپیک موکول شود. اکنون وقت حاشیه‌سازی نیست، زیرا بیست سال برای اینکه والیبال به اینجا برسد تلاش شده و نباید این زمان طلایی تا المپیک را با پرداختن به حواشی از دست دهیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تماس داورزنی به عنوان رییس فدراسیون با فرهاد قائمی برای بازگشت به تیم ملی در به وجود آمدن اتفاقات اخیر تاثیر داشته، خاطرنشان کرد: بالاخره شاید داورزنی به اندازه من و سایر پیشکسوتان که سال‌ها والیبال بازی کرده‌اند از امور فنی آگاهی نداشته باشد، اما قطعا وی هم با تماشای بازی‌های تیم ملی متوجه ضعف در دریافت شده بود که با قائمی برای دعوت دوباره به اردو تماس گرفته بود. قائمی هم یکی از باتلاش‌ترین بازیکنان تیم ملی بوده و در افتخارات یک دهه گذشته تیم ملی نقشی مهم داشته است. قائمی در برهه‌ای صلاح دانست تا فرصت را به جوان‌تر‌ها بدهد و همچنین ازدواج هم کرد و همه این عوامل باعث شد تا قائمی از بازی‌های ملی خداحافظی کند. داورزنی تشخیص داد که بهتر است قائمی به تیم ملی برگردد و حالا اینکه با هماهنگی با آلکنو بوده یا نبوده را من نمی‌دانم.

وی افزود: این موضوع اصلا در مشورت با اعضای کمیته فنی نبوده و من شخصا اطلاعی از تماس داورزنی با قائمی نداشتم. برخی رفتار‌ها در سال‌های گذشته انجام شده؛ از حذف مربیان تا خط زدن برخی بازیکنان و شاید من هم بودم این بازیکنان و یا مربیان را حذف کنم، اما روش حذف کردن درست نیست و همین منجر به دلخوری و حاشیه‌سازی شده ست.

محمودی در پایان در مورد پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی والیبال در المپیک توکیو گفت: به نظرم تیم ایران باید در گروه خودش تیم دوم یا تیم سوم شود تا در دوم به مصاف تیم راحت‌تری برویم. در دور دوم شرایط واقعا سخت است و به نظرم اینکه قبل از المپیک داورزنی گفته بود بین چهار تیم برتر المپیک بایستیم کمی دور از دسترس است، ولی کار نشد ندارد و بازیکنان ایران نشان داده‌اند در شرایط سخت بهترین نتایج را می‌گیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد