hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > علیزاده: حاشیه‌های سختی را تحمل کردیم/ گاهی در فوتبال حق به حقدار نمی‌رسد

علیزاده: حاشیه‌های سختی را تحمل کردیم/ گاهی در فوتبال حق به حقدار نمی‌رسد

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: در یک ماه تعطیلی لیگ روز‌های سختی را پشت سرگذاشتیم و با مدیریت حواشی درون استانی اجازه ندادیم از اهداف، دورمان کنند.
علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد بازگشت تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ پس از پیروزی دقیقه آخری مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بیش از یک ماه بود که نتیجه نگرفته بودیم و به دلیل چند باخت متوالی خیلی اذیت شدیم. تیم شایسته‌ای بودیم، اما نتیجه نمی‌گرفتیم؛ بازی با پرسپولیس گواه این ادعا است. پرسپولیس تمام تیم‌ها را با موقعیت‌های زیادی آزار می‌دهد، اما دیدید که در بازی با ما یکی دو موقعیت بیشتر نداشت و با اشتباه داوری بازی را به آنها واگذار کردیم؛ یعنی تیم ما با وجود شایستگی برنده نمی‌شد.
وی ادامه داد: قبل از بازی با فولاد مدیریت با اقدام خوب خود به بازیکنان شوک داد و بازی متفاوتی شد. خیلی خوب بازی کردیم و واقعا شایسته برد بودیم. در واقع حق به حقدار رسید، چون در فوتبال گاهی حق به حقدار نمی‌رسد. حالا حاشیه امنیت ایجاد شد و همچنان به دنبال اهدافمان هستیم. تیمی که روی دور باخت باشد بازگشتش به شرایط خوب، سخت است. خوشحالم زنجیره ناکامی‌های ما پاره شد و مقابل فولاد آسیایی نتیجه خوبی گرفتیم. آرامش به تیم ما برگشت و فشار روانی که روی تیم بود دیگر نیست.
مدیرفنی تیم فوتبال مس به بازی‌های پیش روی این تیم اشاره و تصریح کرد: پنج بازی مهم مقابل تیم‌های ماشین‌سازی، پیکان، شهر خودرو، نفت آبادان و ذوب‌آهن داریم. این تیم‌ها تقریبا هم سطح خودمان هستند و می‌توانیم با ارائه بازی خوب و سعی و تلاش مضاعف، حداکثر امتیاز را کسب کرده و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم. می‌دانم تیم ما بحران را پشت سر گذاشته و اگر تمرکز خود را از دست ندهد راه برایش هموار‌تر خواهد شد.
علیزاده بازی پیش رو مقابل تیم ماشین سازی که سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شده را آسان ندانست و تاکید کرد: اول از همه خوشحالم که از فولاد امتیاز گرفتیم. به بازیکنان هم گفتیم که این بازی تمام شده و باید آن را به فراموشی سپرده، آماده بازی بعد شوند. فکر نکنند، چون ماشین سازی سقوط کرده تیم ضعیفی است. اصلا اینطور نیست و حریف سختی برای ما خواهد بود. امیدوارم بازی روانی مقابل این تیم انجام داده و دست پر از زمین خارج شویم.
معاون فنی تیم مس در مورد اشک‌های مربیان و بازیکنان تیم در پایان بازی با فولاد گفت: وقتی کسی برای تیم و باشگاهی اشک می‌ریزد با قلبش برای آن باشگاه کار می‌کند. چون وقتی باشگاه موفق باشد خود آن فرد موفق به حساب می‌آید. قانون فوتبال می‌گوید همه به هم متصل هستیم. من کاری به گریه‌های بعد بازی ندارم، چون واقعاً یک ماه بد را پشت سر گذاشتیم و حاشیه‌های وحشتناکی به تیم ما وارد شد. اتفاقاتی درون استانی که مدیریتش کردیم! به همین بهانه جا دارد از زیندینی به دلیل صبر و تحمل و مدیریتی که داشت و تیم را از بحران نجات داد تشکر کنم.
علیزاده در پایان با ابراز امیدواری از ادامه راه تیم مس رفسنجان تاکید کرد: شک نکنید اتفاقات مثبتی در پیش است چرا که ما برنامه داریم و بر اساس آن پیش می‌رویم. ما برنامه‌ریزی خوبی انجام دادیم و طبق برنامه اگر از این ۵ بازی ۵ تا ۷ امتیاز بگیریم در پایان فصل با رتبه‌ای ۵ رقمی رقابت‌ها را به پایان خواهیم برد. سعی ما بر این است طبق هدف تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و از هدمان جلو زده رتبه تک رقمی کسب کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد