hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > تصادف امروز سرویس دانش آموزان در خزانه بخارایی

تصادف امروز سرویس دانش آموزان در خزانه بخارایی

جزئیات حادثه تصادف ون سرویس دانش آموزان با مینی بوس در خزانه بخارایی اعلام شد.
در ساعت 8:56 دقیقه ایلنا به نقل از سخنگوی اورژانس کشور از برخورد یک دستگاه مینی‌بوس حامل سرویس دانش آموزان با یک دستگاه نیسان در محله خزانه بخارایی خبر داد.
در این گفتگو مجتبی خالدی درباره جزییات حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس حامل سرویس دانش آموزان با یک دستگاه نیسان گفت: در ساعت 7:38 یک مورد حادثه تصادف یک دستگاه مینی بوس-ون سرویس دانش آموزان- با یک دستگاه نیسان در خزانه بخارایی-روبروی خروجی ترمینال جنوب -روبروی پارک فرح اباد گزارش شده است.دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.
در ساعت 9:40 دقیقه خالدی درباره جزییات حادثه تصادف در خزانه بخارایی روبروی خروجی ترمینال جنوب .. روبروی پارک فرح‌آباد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که عبارتند از دانش‌آموز مهدی عزیزی ۱۵ ساله و دانش‌آموز رضا سجادی ۱۴ ساله، سید محسن میر شجاعی ۴۵ ساله، دانش‌آموز محمد صادق نجفی ۱۴ ساله و دانش‌آموز علی شایسته مهر ۱۳ ساله.

اسامی دانش آموزان مصدوم در حادثه تصادف سرویس مدرسه با نیسان
مهدی عزیزی ۱۵ ساله: انتقال به بیمارستان شهدای هفتم تیر (دانش آموز)
رضا سجادی ۱۴ ساله: انتقال به بیمارستان شهدای هفتم تیر (دانش آموز)
سید محسن میر شجاعی ۴۵ ساله: انتقال به بیمارستان بهارلو
محمد صادق نجفی ۱۴ ساله: انتقال به بیمارستان بهارلو (دانش آموز)
علی شایسته مهر ۱۳ ساله: انتقال به بیمارستان بهارلو (دانش آموز)

پیگیری آموزش و پرورش تهران
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به حادثه تصادف سرویس دانش آموزان مدرسه، اسامی آنها را ذکر کرد.
مسعود ثقفی به تسنیم گفت: محمد صادق نجفی پایه نهم، علی شایسته پایه هشتم، علی غفاری پایه نهم به بیمارستان بهارلو منتقل شدند و شرایط جسمانی آنها مناسب است و در اورژانس تحت درمان هستند.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دو دانش آموز دیگر به نام‌های رضا سجادی و مهدی عزیزی در پایه هشتم و نهم به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند که دچار شکستگی دست و ضرب دیدگی بودند و هم اکنون مرخص شده‌اند.
وی عنوان کرد: فولادوند - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در بیمارستان در حال عیادت از دانش آموزان آسیب دیده است.

عدم رعایت حق تقدم راننده سرویس مدرسه حادثه آفرید
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص آخرین جزئیات تصادف خودروی سرویس دانش‌آموزان در خزانه تهران سخن گفت.
سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، درخصوص آخرین جزئیات تصادف سرویس دانش‌آموزان در محله خزانه تهران اظهار داشت: در ساعت 7:38 امروز صبح یک دستگاه مینی‌بوس، یک دستگاه ون سرویس دانش‌آموزان و نیسان در خزانه بخارایی تقاطع شهید غفاری دچار حادثه شدند. 
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در اثر این تصادف رانندگی متاسفانه چند نفر از دانش‌آ‌موزان به صورت سطحی مصدوم شدند. 
سرهنگ عابدی علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده سرویس دانش‌آموزان عنوان و اعلام کرد: متاسفانه خودروی فوق فاقد مجوز و برچسب سرویس مدارس بوده است. 
وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر اینکه  سرویس فوق دانش‌آموزان چه مقطعی را منتقل می‌کرد، گفت:‌راننده فوق هنوز درخصوص اینکه راننده چه مدرسه‌ای بوده است صحبت نکرده؛ اما گفته می‌‌شود این خودرو، سرویس مقطع راهنمایی بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد