hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیت در شهرهای قرمز گلستان/ ادارات یک ساعت زودتر شروع به کار می‌کنند

اعمال محدودیت در شهرهای قرمز گلستان/ ادارات یک ساعت زودتر شروع به کار می‌کنند

استاندار گلستان با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در چهار شهر این استان، گفت: در شهرهای قرمز یک‌سوم کارمندان در محل کار حاضر خواهند شد و به‌ غیر از مشاغل گروه یک، دیگر مشاغل مجاز به فعالیت نیستند.
هادی حق‌شناس ظهر امروز ۱۲ تیرماه در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه پیک پنجم کرونا که از استان‌های جنوبی شروع شده، وارد استان ما نیز شده به‌طوری‌که شاهد افزایش تعداد بیماران کرونایی هستیم و همین امر باعث شد که شهرهای گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، مینودشت و آزادشهر در وضعیت قرمز قرار بگیرند.
وی با تأکید بر اینکه تلاش داریم پیک پنجم را با کمترین تلفات پشت سر بگذاریم، افزود: تمامی پروتکل‌هایی که از قبل برای شهرهای قرمز مطرح بود، اعمال خواهد شد.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: نظارت بر تردد از گلستان به استان‌های جنوبی که پیک پنجم در آنها آغاز شده، در پایانه‌های مسافربری تشدید می‌شود.
وی گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۷۰ درصد رسیده و میانگین کشوری این عدد ۶۵ درصد است. هر چه رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی‌تر گرفته شود، مشکلات کمتری در مقابله با کرونا خواهیم داشت.
استاندار گلستان در پایان بیان کرد: به منظور مدیریت مصرف برق و آب، از فردا تمام ادارات دولتی استان یک ساعت زودتر شروع به کار می‌کنند و از آن طرف هم یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد