hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کریمی: جایی گفته نشده قرار است از قائمی و میرزاجانپور تست گرفته شود

کریمی: جایی گفته نشده قرار است از قائمی و میرزاجانپور تست گرفته شود

مربی جوان ایرانی شاغل در والیبال اروپا گفت: متاسفانه برخی مربیان داخلی و کارشناسان فضایی را ایجاد می‌کنند که مربیان خارجی تیم ملی بیشتر به چشم‌هایشان اعتماد کنند تا گوش‌هایشان.
آکو کریمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص دعوت دوباره از فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور به اردوی تیم ملی والیبال اظهار داشت: قائمی و میرزاجانپور از بازیکنان شناخته شده والیبال ایران هستند و در طول سالیان اخیر زحمات زیادی برای افتخارآفرینی والیبال کشیده‌اند و حضورشان قطع به یقین می‌تواند به تیم ملی کمک کند، اما آلکنو هم پیش از این گفته بود که وضعیت این دو بازیکن از نطر فیزیکی در اردوی پیش‌رو بررسی خواهد شد، زیرا زمان بسیار کمی تا آغاز المپیک باقی مانده است و مطمئنا نظر آخر را باید سرمربی تیم ملی بدهد. فقط باید اشاره کنم که هیچ جا گفته نشده که قرار است از قائمی و میرزاجانپور تست گرفته شود و به نظرم سنجش آمادگی بدنی بازیکنان از سوی کادرفنی یک تیم امری کاملا حرفه‌ای است و نمی‌توان به این کار آلکنو خرده گرفت و جامعه والیبال باید به آن احترام بگذارند.
این مربی جوان ایرانی شاغل در اروپا درباره خط زدن نام محمدرضا حضرت‌پور و دعوت دوباره از مهدی مرندی برای پست لیبرو تصریح کرد: به نظرم در لیست ۱۹ نفره اعلام شده تیم ملی تنها یک نکته قابل تامل وجود دارد که برایم عجیب بود و آن هم خط خوردن لیبروی خوش آتیه و جوان والیبال ایران یعنی محمدرضا حضرت‌پور بود. تنها کسی که می‌تواند در حال حاضر در این خصوص پاسخگو باشد، دستیار ایرانی آلکنو است؛ البته این پاسخگویی منوط به این است که آیا نظر تندروان را در این باره پرسیده باشند یا خیر. اگر این تغییر با نظر و دید فنی آلکنو صورت گرفته باشد همه باید به آن احترام بگذاریم، اما اگر این تغییر به دلیل فشار‌های بیرونی و سفارش کسی باشد باید به حال والیبال پیش از المپیک گریست.
مربی فصل گذشته تیم آچه‌هاوالی اسلوونی درباره دلیل اعمال تغییرات زیاد از سوی آلکنو اظهار کرد: متاسفانه برخی مربیان داخلی و کارشناسان فضایی را ایجاد می‌کنند که آلکنو و توتولو و حتی دیگر مربیان خارجی تیم ملی مانند ولاسکو بیشتر به چشم‌هایشان اعتماد کنند تا گوش‌هایشان. همین باعث می‌شود که مربیان خارجی سعی کنند همه چیز را خودشان امتحان کنند و ادامه این روند نقش مربیان و دستیاران ایرانی تیم ملی را کاهش می‌دهد.
کریمی در پایان گفت: در شرایط کنونی باید همه اهالی والیبال همدل باشند تا با تزریق انرژی مثبت، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی با انگیزه و اعتماد به نفس بالا راهی میدان بزرگ المپیک شوند. باید روحیه جنگندگی در بین بازیکنان تقویت شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد