hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اگر برای مهار کرونا در سیستان و بلوچستان تدبیر نشود فاجعه‌‌ به تمام معنا رقم می‌خورد

اگر برای مهار کرونا در سیستان و بلوچستان تدبیر نشود فاجعه‌‌ به تمام معنا رقم می‌خورد

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اگر تدبیر ویژه‌ای برای مهار کرونا در سیستان و بلوچستان اندیشیده نشود به زودی فاجعه‌ای به تمام معنا رقم خواهد خورد.
معین‌الدین سعیدی اظهار داشت: موج جدید شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان تعداد زیادی از مردم استان را مبتلا کرده و همچنان در حال پیشروی است.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ضعف جدی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در استان سیستان و  بلوچستان به ویژه در منطقه بلوچستان در جنوب استان، اگر شرایط به همین نحو پیش برود و تدبیر ویژه‌ای از جانب وزارت بهداشت برای مهار شرایط اندیشیده نشود، عملاً شرایط به طور کامل از کنترل خارج می‌شود و یک فاجعه به تمام معنا رقم خواهد خورد.
وی تصریح کرد: متاسفانه وزارت بهداشت تاکنون توجه لازم را نداشته و نتیجه آن شرایط حاضر است که طبق آمارهای رسمی اعلامی توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، آمار مبتلایان روزانه به عدد بی‌سابقه بالای یک هزار نفر رسیده و روز به روز در حال افزایش است و از طرف دیگر شاهد رکوردشکنی روزانه آمار فوت‌شدگان هستیم.
سعیدی تصریح کرد: باید پیش از آنکه شرایط به حالت غیرقابل جبران برسد، همه کشور بسیج شوند و به مردم محروم سیستان و بلوچستان کمک کنند چرا که بدون شک ادامه این شرایط علاوه بر سیستان و بلوچستان همه استان‌های کشور را درگیر خواهد کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد