hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > بررسی نحوه اختصاص وام ازدواج توسط بانک مرکزی در کمیسیون اجتماعی

بررسی نحوه اختصاص وام ازدواج توسط بانک مرکزی در کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از توضیحات روز گذشته نمایندگان بانک مرکزی قانع نشدند و قرار شد بانک مرکزی نتایج عملکرد و مستندات خود را در این راستا به صورت مکتوب به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز گذشته ابتدا بحث و بررسی در مورد تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در دستور کار کمیسیون قرار گرفت، برخی نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون ایراداتی را در خصوص این تبصره از قانون بودجه مطرح کردند.
وی افزود: همچنین در راستای بررسی تبصره ۱۶ نمایندگان ایراداتی را پیرامون اختصاص وام ازدواج از سوی بانک مرکزی و سازمان برنامه بودجه مطرح کردند و معتقد بودند که اختصاص وام‌های ازدواج بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی صورت نمی‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست روز گذشته، کمیسیون اجتماعی مجلس میزبان رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ و نمایندگانی از بانک مرکزی، دیوان محاسبات، سردار اسماعیلی نماینده‌های نیروهای مسلح و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بود که توضیحاتی را در زمینه‌ی گلایه‌های نمایندگان ارائه کردند.
انصاری خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از توضیحات روز گذشته نمایندگان بانک مرکزی قانع نشدند و قرار شد بانک مرکزی نتایج عملکرد و مستندات خود را در این راستا به صورت مکتوب به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه نشست روز گذشته کمیسیون سوال فاطمه قاسم پور نماینده تهران در مجلس و محمود عباس زاده مشکینی از وزیر کشور در دستور کار کمیسیون قرار گرفت اما رحمانی فضلی در نشست کمیسیون اجتماعی حضور نیافت، به همین دلیل این سئوال‌ها در صحن علنی ارائه خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد