hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نظمی: کریمی تا پایان لیگ بیستم، هدایت تیم فوتبال تراکتور را بر عهده دارد

نظمی: کریمی تا پایان لیگ بیستم، هدایت تیم فوتبال تراکتور را بر عهده دارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی این تیم تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره  استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: خطیبی استعفایش را برای زنوزی مالک باشگاه تراکتور فرستاده بود. من هم خبر نداشتم و از طریق زنوزی از این موضوع مطلع شدم. بعد از آن اعضای هیئت مدیره استعفای خطیبی را بررسی کرده  و با آن موافقت کردند.  
او درباره انتخاب فیروز کریمی برای سرمربیگری تیم تراکتور گفت: با توجه به چند بازی باقی مانده از لیگ  برتر فوتبال، تصمیم گرفتیم هدایت تیم را به فیروز کریمی بسپاریم. فکر نمی‌کنم برای ۵ بازی باقی مانده بخواهیم سرمربی جدید برای تیم انتخاب کنیم. در واقع تکلیف کادر فنی تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده پس از پایان فصل مشخص خواهد شد.
نظمی درباره احتمال بازگشت بازیکنانی مانند شجاعی، دژاگه، اخباری و واسعی به تیم تراکتور  گفت: من از زحمت‌های رسول خطیبی تشکر می‌کنم و در خصوص جدایی شجاعی و دژاگه هم باید بگویم که خطیبی مظلوم واقع شده و در اصل جدایی این ۲ بازیکن به خواسته خودشان اتفاق افتاد.  من هنوز به باشگاه نرفتم و مراسم معارفه‌ام برگزار نشده است؛ ابتدا باید به باشگاه بروم و اتفاقات را بررسی کنم و ببینم داستان چه بوده است. اخباری در تمرینات دچار بی‌انضباطی شده و خطیبی به همین علت  او را جریمه کرده بود. در حال حاضر  هیچ چیز مشخص نیست و فیروز کریمی، سرمربی جدید باید در مورد بازیکنان و بازی کردن آن‌ها تصمیم‌گیری کند. من هنوز باشگاه نرفته ام و درست نیست در این مورد صحبت کنم. باید شرایط را بررسی و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره انتقادات فراوان هواداران تراکتور به شرایط این تیم گفت: باید شرایط را بررسی کنم و ببینم وضعیت باشگاه چگونه است. بخشی از انتقادات که واقعیت است و ما باید مشکلات را رفع کنیم. به هر حال چند هفته بیشتر از فصل جاری نمانده است و ما باید این هفته‌ها را هم آبرومندانه پشت سر بگذاریم و سپس برای فصل آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد