hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آقایی: سعی می‌کنم در المپیک توکیو بهترین عملکرد را داشته باشم

آقایی: سعی می‌کنم در المپیک توکیو بهترین عملکرد را داشته باشم

بدمینتون باز المپیکی ایران گفت: بهترین ورزشکاران در مسابقات المپیک شرکت می‌کنند، اما سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.
ثریا آقایی بدمینتون باز المپیکی ایران ، در خصوص کسب سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم. در ۸ سال اخیر خیلی تلاش کرده بودم، اما به دلیل مصدومیت نتوانستم سهمیه المپیک ریو را کسب کنم.  
او در مورد روند کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: طی یک سال اخیر مسابقه مهمی برگزار نشد و مسابقه اصلی کسب سهمیه قبل از شیوع ویروس کرونا بود. من در مسابقات کسب سهمیه امتیازات بالایی کسب کردم و رنکینگ بالایی به دست آوردم. با این وجود در چند مسابقه اخیر به دلیل مصدومیت شرکت نکردم.
آقایی اضافه کرد: بازیکن فنلاندی از حضور در رقابت‌های المپیک انصراف داد. ضمن اینکه هر ورزشکار از هر قاره تنها یک سهمیه می‌تواند کسب کند. ورزشکار مصری در بخش تک نفره و دوبل سهمیه گرفته بود به همین دلیل تنها سهمیه دوبل را برای او در نظر گرفتند.
بانوی بدمینتون باز ایران درباره وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: در حال حاضر وضعیتم خیلی خوب است. بعد از جراحی زیر نظر پزشک تمرین کردم. تمرینات توپی را هم آرام آرام زیر نظر پزشک و مربی‌ام شروع کرده ام. در رقابت‌های المپیک بهترین ورزشکاران شرکت می‌کنند، با این وجود سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در المپیک توکیو داشته باشم.
آقایی درباره حمایت‌های فدراسیون بدمینتون، گفت: فدراسیون چند سال قبل برای کسب سهمیه المپیک توکیو برنامه ریزی کرده بود که خوشبختانه به نتیجه رسید. مسئولان فدراسیون و مربیانم خیلی در راه کسب سهمیه المپیک به من کمک کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد