hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روحانی: دشمنان می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام قرار دهند

روحانی: دشمنان می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام قرار دهند

رئیس‌جمهور گفت: دشمنان انقلاب می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند و در این فکر بودند که به هر سه قوه با ین توطئه بزرگ ضربه اساسی بزنند.
 حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دانش بنیان، با بیان اینکه با گرامیداشت شهدای هفم تیر، گفت: سال 60 سالی بود که دشمنان انقلاب می‌خواستند 7 تیر را پایان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند و در این فکر بودند که به هر سه قوه با ین توطئه بزرگ ضربه اساسی بزنند و بعد از آن ساماندهی نظام کار سختی خواهد بود اما دیدیم که خون این عزیزان مثل همه شیدان تاریخ چگونه تحرکات جدید را در جامعه ما بوجود آورد.
وی افزود: ان‌شااله بتوانیم را آن عزیزان را دامه دهیم که بخصوص شهید بهشتی که حقیقتا از اندیشمندانی بود که قبل از سال 40 مسیری را که برای علم و دانش و ساماندهی تشکیلات و نسل پژوهشگر ما بنیان‌گذاری کرد و آن را ادامه داد و امروز هم باید همان مسیر را ادامه دهیم.
رئیس‌جمهو ربا اشاره به پروژه‌های افتتاح شده گفت‌: همه طرح‌هایی که امروز افتتاح شد، ارزشمند بود.  اما افتتاح رصد خانه ملی حرکت بزرگی بود که از 20 سال پیش آغاز شده بود و در این دولت به پایان رسید و 70 درصد آن پروژه در دولت دوازدهم انجام گرفت و امروز این رصدخانه را داریم و جز کشورهایی هستیم که از این رصدخانه‌های بزرگ دارند. ان‌شاالله در این زمینه شاهد افتتاح‌های بزرگ باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد