hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مسافران کارشناسان کنترل کیفی اسنپ هستند

مسافران کارشناسان کنترل کیفی اسنپ هستند

با افزایش تعداد کاربران راننده و مسافر و همچنین شهرهای تحت پوشش اسنپ، پروسه کنترل کیفی خودروهای این سامانه هر روز سخت‌تر از قبل می‌شود.
 ما در خانواده اسنپ تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا استانداردهای کیفی ناوگان این سامانه را تحت کنترل داشته باشیم. اما کنترل کیفیت روزانه تمام خودروها و کاربران راننده بدون کمک مسافران امکان‌پذیر نخواهد بود. چراکه، مسافران بخشی از سیستم کنترل کیفی اسنپ هستند. از نظر ما هر مسافر یک کارشناس کنترل کیفیت است که می‌تواند با امتیازدهی به کاربر راننده و ارسال نظر از طریق اپلیکیشن، باعث ارتقا استانداردهای کیفی مجموعه اسنپ شود.
امتیازدهی و بررسی گزارش‌ها
دو تیم «پشتیبانی» و «پیگیری شکایات» مسئول رسیدگی به امتیازها و پیگیری گزارش‌های شما در هر سفر هستند. با ارسال گزارش منفی درباره مشکل در رفتار یا وسیله نقلیه کاربر راننده، پس از بررسی، طبق ضوابط و آیین‌نامه‌های داخلی اسنپ با کاربر راننده برخورد می‌شود. همچنین در صورت ارسال گزارش مثبت در مورد کاربران راننده، از این عزیزان تقدیر و تمجید به عمل می‌آید. به طور مثال، در یکی از طرح‌های تشویقی اسنپ، به کاربران راننده‌ای که تعداد سفرهای پنج‌ستاره‌ آنها در طول یک هفته نسبت به دیگران بیشتر باشند جایزه ۱۵۰هزار تومانی داده می‌شود.
ستاره‌، ضامن کیفیت ناوگان اسنپ
امتیازدهی و گزارش‌های کاربران نقش بسیار مهمی در سیستم کنترل کیفیت ناوگان اسنپ دارد و در نهایت باعث افزایش کیفیت خدمات‌رسانی این سامانه می‌شود. شما می‌توانید پس از پایان هر سفر اسنپی به کاربر راننده امتیاز دهید و در افزایش کیفیت سفرهای خود سهیم شوید. تعداد ستاره‌ها (از یک تا پنج) میزان رضایت شما را (از کاملا ناراضی تا کاملا راضی) نسبت به سفرتان نشان می‌دهد. اگر هنگام امتیازدهی کمتر از پنج‌ستاره دهید، تقاضا می‌شود دلایل این کاهش امتیاز را انتخاب فرمایید تا بتوان به نحو بهتری مشکل را بررسی و رفع کرد. برای راحتی شما، محتمل‌ترین پاسخ‌ها را در قالب ۶ گزینه از پیش تعیین شده در اپلیکیشن قرار دادیم که عبارتند از:
  • رفتار یا ظاهر نامناسب
  • انتخاب مسیر نامناسب
  • شرایط نامناسب خودرو
  • رانندگی نامناسب
  • سرمایش/گرمایش خودرو
  • دریافت هزینه اضافی
اگر در سفرتان مشکلی غیر از گزینه‌های پیش‌فرض داشته باشید، می‌توانید از قسمت نظردهی پایین صفحه اپلیکیشن استفاده کنید و نظر خود را بنویسید. همچنین گزینه تماس با پشتیبانی نیز برای‌تان تعبیه شده است تا در صورت نیاز با پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کنید و گزارش خود را ثبت فرمایید.
ثبت گزارش پس از سفر
پس از پایان سفر، می‌توانید بلافاصله به کاربر راننده امتیاز دهید و گزارش سفرتان را ارسال کنید. اگر در آن زمان گزارش‌تان را ثبت نکنید، پیش از درخواست سفر جدید، یک بار دیگر صفحه امتیازدهی مربوط به سفر قبلی به شما نشان داده می‌شود.
اگر در بین سفرهای گذشته‌تان، سفری وجود دارد که اکنون می‌خواهید به آن امتیاز دهید، باید «مِنوی اصلی» اپلیکیشن را باز و گزینه «سفرها» را انتخاب کنید. سفر مورد نظرتان را بیابید و گزینه «جزئیات سفر» را انتخاب کنید. در سمت راست عکس کاربر راننده، گزینه «به این سفر امتیاز دهید» را انتخاب کنید، تا صفحه امتیازدهی و گزارش نمایش داده شود.
همچنین در صفحه سفرتان گزینه‌ای تحت عنوان پشتیبانی وجود دارد که می‌توانید بدون تماس با اسنپ، از طریق اپلیکیشن و به صورت کتبی گزارش خود را ارسال کنید، تا از سوی تیم‌های مسئول کنترل کیفیت اسنپ بررسی شود.
در آخر، بار دیگر از شما عزیزان تقاضا داریم با ارسال بازخوردهای مثبت و منفی خود کمک کنید تا بتوانیم کیفیت خدمات‌رسانی‌مان را حفظ و نقاط ضعف‌ آن را برطرف کنیم. فراموش نکنید که نظرها، پیشنهادها و انتقادهای شما می‌تواند به ما در ارائه سرویس بهتر یاری رساند.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد