hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کاربران راننده سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند

کاربران راننده سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند

پیشتر وعده داده بودیم که اسنپ را به امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌ونقل در ایران تبدیل خواهیم کرد و ضریب امنیت سفرهای این سامانه را به بالاترین حد ممکن خواهیم رساند. 
از آنجایی که تهیه گواهی عدم سوپیشینه کیفری فرآیندی زمان‌بر محسوب می‌شود، در پی راهکاری برای تعامل مستقیم با مراجع قانونی به منظور دریافت تاییدیه صلاحیت کاربران راننده ناوگان خود برآمدیم، تا به این ترتیب بتوانیم امنیت و کیفیت سفرهای اسنپ را ارتقا دهیم. پس از ماه‌ها تلاش در نهایت موفق به تعامل مستقیم با نیروی انتظامی شده و امروز صلاحیت کاربران راننده‌ اسنپ در حداقل زمان ممکن بعد از ثبت نام تایید می‌شود. اکنون صلاحیت کاربران راننده در ناوگان اسنپ از طریق اعلام نیروی انتظامی و همچنین گواهی عدم سوپیشینه مورد تایید قرار خواهد گرفت.
بنابراین امروز نه تنها صلاحیت کاربران جدید ناوگان اسنپ بلکه صلاحیت کلیه افرادی که پیشتر به عضویت در این ناوگان درآمده بودند از سوی نیروی انتظامی بررسی و بازنگری شده است. اسنپ، به عنوان یک شرکت خصوصی، در این فرآیند دخالتی نداشته است.
طی این فرآیند، عده‌ای از کاربران با وجود داشتن گواهی عدم سوپیشینه موفق به عبور از فیلتر تایید صلاحیت نیروی انتظامی نشده‌اند. در این بین عده‌ای به نتیجه این فرآیند اعتراض داشتند و بیان کردند که از اتهامات وارده تبرئه شده‌اند. بدیهی است اسنپ تک تک کاربران راننده خود را همچون سرمایه‌ گرانبهایش می‌داند. به تمامی کاربران این سامانه اطمینان می‌دهیم که همچنان حمایت خود را در جهت احقاق حق از آنها دریغ نخواهیم کرد.
به همین منظور اسنپ به عنوان واسط بین کاربران راننده و نیروی انتظامی انجام وظیفه خواهد کرد تا افراد واجد صلاحیت را به ناوگان خود بازگرداند. در همین راستا به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا افرادی که خود را مبری از اتهام می‌دانند بتوانند مدارک و مستنداتشان را ارائه دهند. سابقه تمامی افرادی که مدارک لازم را مبنی بر عدم وجود سابقه کیفری موثر در اختیار داشته باشند مورد بازنگری قرار خواهد گرفت و این افراد، در صورت تایید نیروی انتظامی، مجددا در سیستم اسنپ فعال خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد