hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فتوحی: مشکلی پیش نیاید آماده هستیم یک اتفاق خوب خلق کنیم

فتوحی: مشکلی پیش نیاید آماده هستیم یک اتفاق خوب خلق کنیم

عضو تیم ملی سابر کشورمان گفت: از نظر ذهنی همه آماده هستیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید یک اتفاق خوب را در المپیک رقم می‌زنیم.
محمد فتوحی پس از حضور در ترکیب نهایی تیم سابر در المپیک توکیو اظهار داشت: یکسال تلاش کردیم سهمیه بگیریم و بعد از آن هم یکسال استرس داشتم تا به جمع تیم اعزامی اضافه شوم. فشار زیاد بود ولی می‌دانستم برای میدانی مانند المپیک باید تلاش کنم و ناامید نشوم. انتخابی به روزهای پایانی کشید. می‌دانستم باید تلاش کنم و در دو انتخابی با امتیاز خوب راهی المپیک شدم.
وی در خصوص اینکه استرس مسابقه انتخابی بالا بوده است، افزود: یک ماه تا المپیک فرصت است و در این سال‌ها یاد گرفتم چگونه خود را برای مسابقات آماده کنم و مشکل خاصی نیست. من باور داشتم که می‌توانم عضو تیم ملی در المپیک باشم.
سابریست کشورمان در المپیک توکیو، تاکید کرد: به عنوان فردی که 10 سال در رده‌های سنی مختلف در این رشته بودم قدر المپیک را می‌دانم و با رویای المپیک زندگی کردم و‌ تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا هم به تیم کمک کنم و هم اینکه یک مدال خوشرنگ بگیریم چرا که لیاقت و‌ توانایی آن را داریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا اینکه گفته می‌شود شمشیربازی شانس کسب مدال دارد، استرس تیم را افزایش نمی‌دهد، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که قطعا مدال می‌گیریم بلکه باید تلاش می‌کردیم تا خود را به مسئولین کشور ثابت کنیم و نشان می‌دادیم که ما هم شانس مدال داریم. از نظر ذهنی همه آماده هستیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید  یک اتفاق خوب را در المپیک رقم می‌زنیم.
فتوحی گفت: ما جزو تیم‌هایی بودیم که کار را زود شروع کردیم و بعد از فراهم شدن شرایط، کادر فنی برنامه‌ریزی کرد و حتی یک روز خارج از برنامه‌ای که فخری تعیین کرده بود کار نکردیم و همه تدارکات انجام شد و از نظر بدنی و روحی آماده یک حضور خوب در المپیک هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد