hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نشانی منتخب خود را به حافظه اسنپ بسپارید

نشانی منتخب خود را به حافظه اسنپ بسپارید

از آنجایی که هر یک از ما برای درخواست اسنپ یک یا چند نشانی خاص داریم که بیشترین رفت‌وآمدهایمان به آن مقاصد است، بخشی از منوی اپلیکیشن اسنپ به آدرس‌های منتخب کاربران اختصاص داده شده است. 

تا به حال به این فکر کرده‌اید که نشانی خاص شما کجاست؟ منزل دوست‌تان، فرزندتان، یا مطب پزشکتان؟ واقعیت این است که نشانی خاص برای هر یک از ما معنای متفاوتی دارد؛ ممکن است برای یکی مسیر هر روزه‌اش از خانه تا محل کار و بلعکس باشد، برای یکی دیگر مطب دندانپزشک‌ شخصی‌اش، یا محل برگزاری دوره‌های کاری یا دوستانه‌ و برای کسی کافه دنجی که پاتوقش شده است. در نظر داشته باشید، مسیریابی در اسنپ با استفاده از «آدرس‌های منتخب» امکانی است که استفاده از این اپلیکیشن را به مراتب ساده‌تر می‌کند.
از طریق آدرس‌های منتخب می‌توانید نشانی‌های متنوعی همچون
• خانه
محل کار
منزل اقوام و آشنایان
مطب پزشک
فرودگاه، ترمینال و …
را با عنوان مورد نظرتان به حافظه اپلیکیشن اسنپ خود بسپارید.

مزایای استفاده از آدرس‌های منتخب در اپلیکیشن اسنپ

مهم‌ترین بخش درخواست خودرو با اسنپ، انتخاب دقیق مبدا و مقصد در نقشه آنلاین این اپلیکیشن است. اگر آدرس‌های منتخب خود را ثبت کنید، روند انتخاب مبدا و مقصد شما آسان‌‌تر از قبل می‌شود. مسیریابی آسان تنها امتیاز فعال‌سازی آدرس‌های منتخب نیست و با این کار تا حد زیادی سرعت عمل شما در استفاده از اسنپ بالا می‌رود. صرفه‌جویی در زمان برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم این بخش را فعال کنید و از مزایای آن بهره ببرید.

راه و روش استفاده از آدرس‌های منتخب

برای ثبت نشانی مورد نظرتان، ابتدا از طریق آیکونی که با سه خط تیره در گوشه ‌راستِ بالای اپلیکیشن اسنپ قرار دارد وارد فهرست انتخابی شوید. در این فهرست بخش‌های مختلفی قرار گرفته‌اند که گزینه سوم آن مربوط به آدرس‌های منتخب می‌شود. با انتخاب این گزینه وارد فضایی می‌شوید که در آن می‌توانید آدرس‌های منتخب خود را وارد کنید. گوشه سمت راستِ پایین این صفحه دایره سبزرنگی قرار دارد که با انتخاب آن وارد فضای نقشه می‌شوید. با قرار دادن نشانگر «اینجا» در محل مورد نظرتان و انتخاب آن صفحه‌ تازه‌ای باز می‌شود که از شما درباره مشخصات آدرس منتخبتان سوال می‌کند.
مشخصات آدرس منتخب عبارت است از:
نام این آدرس (مثل: خانه، شرکت و …)
جزئیات آدرس جهت مسیریابی راننده (مثل: خیابان، کوچه، پلاک و …)
اضافه کردن میانبر
با تائید گزینه میانبر و ثبت آن، علاوه بر درج نشانی محل مورد نظرتان در بخش آدرس‌های منتخب یک میانبر نیز برای دسترسی مستقیم در صفحه اصلی گوشی‌ هوشمندتان به وجود می‌آید. هر نامی که بر نشانی منتخبتان بگذارید یک پیشوند «بریم» به میانبر آن متصل می‌شود، به طور مثال میانبر نشانی«خونه» به «بریم خونه» تغییر می‌کند.
در صورت انتخاب میانبر به طور مستقیم می‌توانید به مبدا یا مقصدتان دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت بعد از ثبت آدرس منتخب، هر بار که وارد اپلیکیشن اسنپ شوید، اگر «کجا هستید؟» را در قسمت بالای اپ لمس کنید صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانید نشانی‌های منتخب خود را با عناوین مخصوصی که برای آنها انتخاب کرده‌اید مشاهده و انتخاب کنید.
با استفاده از تمامی امکانات در نظر گرفته شده در اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از قابلیت‌های ویژه یک سامانه هوشمند حمل‌ونقل به تمامی بهره‌مند شوید و مشکلات احتمالی خود را در زمینه جست‌وجوی مبدا و مقصد مورد نظرتان در نقشه به حداقل برسانید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد