hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > دومین رویداد توان‌تک با حضور اسنپ برگزار شد

دومین رویداد توان‌تک با حضور اسنپ برگزار شد

امسال نیز در کنار مجتمع آموزشی-نیکوکاری رعد دومین رویداد توان‌تک را برگزار می‌کنیم با این تفاوت که این‌بار در نمایشگاه الکامپ و در سالن الکام‌استارز شاهد حضور توان‌تک و استارت‌آپ‌های مؤثر در زندگی توان‌یابان هستیم.
این رویداد به همت مجتمع آموزشی-نیکوکاری رعد و با حمایت اسنپ، سامانه هوشمند حمل‌ونقل برگزار می‌شود. در حاشیه این نمایشگاه امروز نشست خبری مجتمع رعد با حضور نماینده اسنپ برگزار شد.
منصوره پناهی، مدیرعامل مجتمع آموزشی-نیکوکاری رعد، در این نشست خبری حضور پیدا کرد و درباره شغل و علایق توان‌یابان سخت گفت: «امروز جمعیتی بین ۱۱ تا ۲۰ میلیون توان‌یاب در کشور زندگی می‌کنند. اما بسیاری از کسب‌وکارها تدابیری برای سهولت دسترسی این افراد به خدماتشان اتخاذ نکرده‌اند. ما در رعد به این سمت حرکت می‌کنیم تا افراد براساس علایقشان و نه نوع معلولیتشان وارد بازار کار شوند و حرفه مورد علاقه‌شان را ادامه دهند.»
در این نشست، میثم ملاشریفی، مدیر بازاریابی اسنپ، درباره مسئولیت اجتماعی اسنپ اشاره کرد: «مسئولیت اجتماعی در ایران باید به مسئله‌ای جدی برای کسب‌وکار تبدیل شود و همه شرکت‌ها باید خود را در برابر جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند مسئول بدانند. ما در اسنپ تلاش کردیم تا قدمی کوچک در این مسیر برداریم و بتوانیم الگویی برای سایر استارت‌آپ و کسب‌وکارها باشیم. اکنون حدود ۳هزار راننده توان‌یاب، جانباز و ایثارگر در اسنپ فعالیت می‌کنند و این وظیفه ما بود که در راستای مسئولیت اجتماعی خود از این افراد کمیسیون دریافت نکنیم. طبق برآوردهای ما، این عدم دریافت کمیسیون ماهانه رقمی بیش از یک میلیارد تومان می‌شود. بسیار خرسندیم که این رقم نه در قالب کمک مالی بلکه در قالب یک شغل به افراد تعلق می‌گیرد و این مسئله می‌تواند مشوقی باشد برای سایر کسب‌وکارها که در این حوزه قدم بردارند و همچنین سایر توان‌یابان که به اجتماع برگردند.»
شاهین طبری، دبیر رویداد توان‌تک، در این این نشست در مورد تاثیرات فناوری اطلاعات در زندگی توان‌یابان صحبت کرد و گفت: «ما در رعد با گروهی از توان‌یابان روبه‌رو هستیم که علاقه بسیار زیادی به فناوری اطلاعات دارند. این حوزه تاثیر به‌سزایی در زندگی توان‌یابان دارد و به آن‌ها کمک می‌کنند تا نیازهای مختلف خود را راحت‌تر برطرف کنند.»
همچنین او در این مراسم در مورد ادغام توان‌تک با الکام‌استارز سخن گفت و اشاره کرد: «حضور توان‌تک در الکام‌استارز باعث تکمیل این نمایشگاه می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند این بار افراد توان‌یاب را در کنار سایر اقشار جامعه ببینند و از دید یک کاربر توان‌یاب محصول خود را بررسی کنند و با استفاده از طراحی مناسب و دسترسی‌پذیرتر کردن محصول خود جذب کاربر کنند.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد