hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۶ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد قرار دارند

۶ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد قرار دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مناطق خطر متوسط شیوع کرونا در استان به ۶ شهرستان افزایش یافت.
مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با تغییر رنگ شهرستان کیار از نارنجی به زرد، تعداد مناطق خطر متوسط شیوع کرونا در استان به ۶ شهرستان افزایش یافت.
او افزود: در حال حاضر شهرستان‌های کوهرنگ، سامان، بن، اردل، خانمیرزا و کیار در وضعیت زرد و شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در وضعیت نارنجی (خطر زیاد) شیوع کرونا قرار دارند.
شیرانی با اشاره به تداوم کاهش شیوع کرونا در استان، اظهار داشت: این موضوع در تعداد بیماران سرپایی و بستری مشهود است.
او ادامه داد: با کاهش شیوع کرونا به دنبال رعایت پروتکل‌های بهداشتی از یک سو و واکسیناسیون جمعیت گروه‌های سنی و هدف از سوی دیگر، به نظر می‌رسد در شرایط مناسب‌تری قرار خواهیم گرفت و احتمال اعمال تعدیل در برخی محدودیت‌ها وجود دارد.
شیرانی از مراجعه ۴۱۵ بیمار مشکوک مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد آزمایش ۹۵ بیمار مثبت اعلام شد که ۸۵ نفر به صورت سرپایی و ۱۰ نفر با بستری در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفتند.
او همچنین از فوت یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد و افزود: بر این اساس تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان به یک هزار و ۱۳۹ نفر افزایش یافت.
شیرانی، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان را ۱۴۱ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد حال ۲۵ بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد