hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آزادمنجیری: مس کرمان و شاملی در فصل آینده جام باشگاه‌ها آماده‌تر خواهند بود

آزادمنجیری: مس کرمان و شاملی در فصل آینده جام باشگاه‌ها آماده‌تر خواهند بود

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون عملکرد تیمش در جام باشگاه‌های آسیا را تشریح کرد.
مهدی آزاد منجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: قبل از حضور در مسابقات یک‌سری اتفاقات برای تیم ما افتاد که همه اهالی هندبال در جریان آن هستند. با همه این احوالات در مسابقات شرکت کردیم و می‌دانستیم شاید نتیجه خوبی کسب نکنیم.
وی افزود: ما سال آینده دوباره نماینده ایران در آسیا هستیم و حضور در این دوره از جام باشگاه‌ها تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود. تیم شاملی اولین حضورش در جام باشگاه‌ها بود و باید تجربه کسب می‌کرد، البته این کسب تجربه سخت بود، ولی بازیکنان و کادر فنی و مسئولان باشگاه با تجربه بهتری در میادین بین‌المللی بعدی شرکت می‌کند و توقعات هواداران و اهالی هندبال را برآورده خواهند کرد.
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: تیم ما از بازیکنان جوان تشکیل شده که بسیاری از آنها تجربه حضور در آسیا را نداشتند. ما برابر حریفان عربی به میدان رفتیم و باید سال‌های سال با آنها در جام‌باشگاه‌ها، قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک بازی کنیم و تجربه خوبی برای بازیکنان کسب شد.
وی تصریح کرد: ما بیشتر  تلاش کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که قرار است سال آینده برای ما در لیگ بازی کنند و فرصت کسب تجربه را به آنها بدهیم تا در لیگ نیز با اعتماد به نفس بازی کنند. می‌دانم نتیجه راضی کننده‌ای در جام باشگاه‌ها کسب نکردیم اما به هر حال جمع‌بندی باشگاه بر این بود که در این مسابقات شرکت کنیم.
وی تاکید کرد: اتفاقات قبل از بازی روی بازیکنان تاثیر گذاشت و عدم حضور لژیونرها و مصدومیت مجتبی کرم‌زاده روی روحیه تیم تاثیر گذاشت و خود را تنها احساس کردند و در همان اوایل کار نیز این موضوع گریبان تیم ما را گرفت و با از دست دادن چند بازی اول، تمام جام را از دست دادیم.
آزادمنجیری افزود: ما تیم بدون باخت در لیگ بودیم و این بازیکنان را بعد از جام‌ باشگاه‌های آسیا دوباره ریکاوری ذهنی و جسمی می‌کنیم تا برای لیگ آماده شوند. آقای شاملی سرمایه‌گذار و آقای پیری، مدیر عامل باشگاه با همه مشکلات تیم را اعزام کردند تا فرصت تجربه‌اندوزی باشد.
وی در خصوص عملکرد تیم مس، دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات گفت: تیم مس نیز نتیجه خوبی کسب کرد و این جام برای آنها فرصت خوبی بود تا تجربه بازیکنان را بالا ببرند و ببینند که با تمرینات و تدارک بیشتر می‌توانند نتیجه بهتری در آسیا بگیرند. تیم شاملی و مس کرمان در فصل آینده جام ‌باشگاه‌های آسیا با آمادگی بیشتر حاضر می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد