hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > شبیه‌سازی تجربه‌ی سقوط آزاد از هواپیما

شبیه‌سازی تجربه‌ی سقوط آزاد از هواپیما

​#ناکجامیری کمپینی هیجان‌انگیز است که در بازه‌های زمانی مختلف برای کاربران اسنپی برگزار می‌شود. برنده‌ی هر قسمت از این کمپین به صورت تصادفی از میان خانواده‌ی کاربران اسنپ انتخاب می‌شود.

 این برنده، بدون اطلاع قبلی، ماجراجویی جذابی را تجربه می‌کند که از طرف اسنپ تدارک دیده شده است. یک‌بار دوست اسنپی ما در ماجراجویی هیجان‌انگیزی برنده سفر به جام‌جهانی و تماشای بازی‌های تیم ملی ایران می‌شود و بار دیگر وقتی در سفر اسنپی خود به سر می‌برد با گروه موسیقی پالت هم‌مسیر می‌شود تا آهنگ موردعلاقه‌اش را با اجرای زنده‌ی این گروه موسیقی بشنود.
قسمت ششم، سقوط آزاد
در ششمین و تازه‌ترین قسمت از کمپین ناکجامیری برنده‌ی خوش‌شانس اسنپی، سقوط آزاد از هواپیما را در محیطی شبیه‌سازی‌شده تجربه کرده است. در این سفر جذاب، برنده‌ی خوش‌شانس، همراه با یکی از دوستانش عازم مشهد شده‌اند. البته، این سفر، سفری معمولی نبوده؛ در این سفر رویایی، بُن‌ریل، اولین‌ سامانه‌ی خصوصی حمل‌ونقل ریلی کشور، واگنی اختصاصی و اسنپی‌ را برای برنده و دوستش تدارک دیده بودند.
سقوط آزاد در تونل باد تجربه‌ای منحصربه‌فردی است که برنده و دوستش آن را پشت سر گذاشتند. در تونل بادی سقوط آزاد «باد صبا»، واقع در مشهد، باد با سرعتی حدود ۲۳۰کیلومتر در ساعت از پایین به بالا حرکت می‌کند. دوستان اسنپی ما روی بالشتکی از هوا در این تونل شناور شدند تا به صورت شبیه‌سازی‌شده سقوط آزاد از هواپیما را تجربه کنند. در این تونل تمامی نکات ایمنی رعایت شده است تا ماجراجویان بدون‌دغدغه و ترس از تجربه‌ی خود لذت ببرند.
برای کسب اطلاعات بیشتر #ناکجامیری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد