hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > اسنپ سفر تابستانی خوشی را برای شما آرزو می‌کند

اسنپ سفر تابستانی خوشی را برای شما آرزو می‌کند

​تابستان در کنار گرمای گاه طاقت‌فرسایش در ناخودآگاه همه‌ی ما یادآور خاطراتی ناب و به‌یادماندنی است؛ از روزهای تعطیل که تا لنگ ظهر می‌خوابیدیم تا میوه‌های جذاب و رنگارنگی که اگر اهل روستا بودیم شخصا شانس چیدن آن‌ها را از روی درخت داشتیم. سفرهای وقت و بی‌وقت خانوادگی‌اش هم که معمولا از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این فصل به حساب می‌آید. جدای از تعطیل بودن مدارس و دانشگاه انگار سفر کردن در تابستان به همه‌ی ما بیشتر می‌چسبد.
​اغلب ما در برنامه‌ریزهای سفر به مقصدهای دور بر سر یک دوراهی می‌مانیم؛ سفر با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی ‌خسته‌کننده و فرسایشی است، اما از طرفی این حُسن را دارد که بعد از رسیدن به مقصد خودروی شخصی‌مان زیر پایمان است. سفر با قطار و هواپیما سریع‌السیر است و خستگی رانندگی در جاده را ندارد، ولی در عوض وقتی به مقصد می‌رسیم دیگر وسیله‌ی نقلیه زیر پایمان نیست.
اسنپ‌سواری و سیروسفر تابستانی
اسنپ آمده است تا سفر را برای شما لذت‌بخش کند و اگر به آن اعتماد کنید هرگز بر سر دو راهی نمی‌مانید. امروز، این تاکسی اینترنتی در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک ایران فعال است و فرهنگ حمل‌نقل در شهرهای تحت پوشش خود را تغییر داده است. برای سفر بعدی خود اگر قطار، هواپیما یا اتوبوس را انتخاب کردید بعد از رسیدن به مقصد بااسنپ می‌توانید سفرهای درون‌شهری خود را انجام دهید. در هرکجای شهر که باشید اسنپ به صورت شبانه‌روزی در خدمت شماست و می‌توانید رفت‌وآمد خود را با دسترسی آسان و قیمت مناسب به آن بسپارید. فرقی نمی‌کند که سفر تفریحی به سواحل دریا را ترجیح می‌دهید یا طرفدار گردش در اماکن تاریخی هستید، تنها کافی است به هرجا که سفر کردید اپلیکیشن اسنپ را در تلفن همراه خود نصب داشته باشید. درخواست خودرو دهید و از سفر خود بااسنپ لذت ببرید.
از حالا به بعد، می‌توانید با دنبال کردن #بااسنپ در اینستاگرام، تلگرام و توییتر همراه ما باشید و درباره‌ی چشم‌اندازهای کمتر دیده‌شده‌ی کشورمان بخوانید؛ شاید برای سفر بعدی‌تان راهی یکی از این نقاط هیجان‌انگیز شوید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد