hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اخلاقی: شرایط تیم ملی کشتی فرنگی ایده آل است

اخلاقی: شرایط تیم ملی کشتی فرنگی ایده آل است

مربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: کشتی گیران ایران ۲ تورنمنت گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی کشورمان در گفت و گو با برنامه خط اول بیان کرد: وضعیت تیم ملی کشتی خدا را شکر خوب است و هفتمین روز از سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی برای حضور در المپیک توکیو در حال انجام است.
 اخلاقی درباره برنامه های تیم ملی بیان کرد: هفته گذشته ۲ تورنمنت مهم را پشت سر گذاشتیم و در وزن های ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برای مسابقات المپیک را اعزام کردیم که مدعیان به فینال مسابقات رسیدند و نتایج در جام لهستان و البته ترکیه قابل قبول بود.
در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه پایان تیم ۱۵ نفره ایران که در ۸ وزن شرکت کرده بود، توسط سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری و رامین طاهری در اوزان ۵۵، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا، پویا دادمرز و حسین اسدی در اوزان ۵۵ و ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره و میثم دلخانی و امین کاویانی نژاد در اوزان ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.
در مسابقات ترکیه هم عنوان سوم را کسب کردیم. نفرات ملی پوش برای مسابقات المپیک انتخاب شده اند و امیدواریم خوش بدرخشند.
 مربی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: در تورنمنت هایی که حضور پیدا کرده ایم از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط قابل قبولی داشتیم و در فاز پرفشار تمرینی هستیم. امیدواریم در روزهای المپیک کشتی گیران شرایط بسیار مطلوبی داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد