hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عبداللهی: کرونایی شدن بازیکنان تیم ملی تکواندو حین تمرینات، ما را دچار مشکل کرد

عبداللهی: کرونایی شدن بازیکنان تیم ملی تکواندو حین تمرینات، ما را دچار مشکل کرد

مربی تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: هدف از حضور میرهاشم حسینی در تورنمنت لبنان، ارتقای رتبه به منظور داشتن شرایط بهتر در سید بندی المپیک بود.
وحید عبداللهی مربی تیم ملی تکواندوی کشورمان ، درباره عملکرد تیم ملی آقایان تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد:  برد و باخت جزو شیرینی‌های ورزش به حساب می‌آید. گرچه نتیجه به دست آمده راضی کننده نیست، اما ما در روند آماده‌سازی با مشکلاتی مواجه شدیم. تیم ملی از هفتم  فروردین اردوی آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا را شروع کرد و تا سی ام فروردین ماه همه چیز خوب پیش می‌رفت، اما سروش احمدی از سی ام فروردین  به ویروس کرونا مبتلا شد.
او افزود: حسین لطفی، مهران برخورداری و امیرمحمد بخشی هم به کوید ۱۹ مبتلا شدند و هر کدام حدود ۲۶ روز در قرنطینه بودند و این بازیکنان بعد از بهبودی حدود ۲۰ روز تمرین کردند. تنها کسانی که با ما تمرین کردند و دچار مشکل نشدند سجاد مردانی و آرمین هادی پور بودند که به ترتیب مدال طلا و برنز گرفتند.  
عبداللهی در خصوص عملکرد آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی پیش از مسابقات المپیک اظهار کرد: آرمین  بعد از ۱۶ ماه داخل زمین می‌رفت و با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه پا،  ما می‌خواستیم که قبل از المپیک شرایط  او را ارزیابی کنیم که خدا را شکر بازی‌های خوبی را انجام داد. برای میرهاشم حسینی هم در این مسابقات ما دو هدف را دنبال می‌کردیم اول اینکه در شرایط مسابقه قرار بگیرد و هدف بعدی افزایش امتیاز و قرار گرفتن در شرایط بهتر سیدبندی المپیک که همزمان حریف اسپانیایی او در تورنمنت بلغارستان بازی می‌کرد، بود.
او افزود: میرهاشم نباید از نظر امتیاز از او عقب می‌ماند که در بازی با بازیکن کره جنوبی حادثه‌ای رخ داد و باعث شد نتواند به بازی ادامه بدهد. این اتفاقات برای بازیکنان بزرگ دنیا هم پیش آمده است. دیدیم که در روز بعد حسینی  توانست مدال طلای تورنمنت بین المللی لبنان را به دست  بیاورد.
عبداللهی گفت: این مسابقات بسیار خوب بود تا قبل از المپیک نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کنیم و تا زمانی که به المپیک مانده  است بتوانیم ضعف‌ها را پوشش دهیم. در مسابقات المپیک هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد