hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > همسفر مسافر رکورددار اسنپ باشید

همسفر مسافر رکورددار اسنپ باشید

شاید شما هم در بین دوستانتان کسانی را دارید که ادعا می‌کنند رکورددار سفر با اسنپ هستند، اما واقعا پرسفرترین مسافر اسنپ کیست؟
شغلش چیست و چند سفر با اسنپ رفته؟ اگر دوست دارید پاسخ این سئوالات را بدانید با ما همراه باشید تا بیشتر با هانیلی علی‌اکبر آشنا شوید؛ کسی که اعتقاد دارد به اسنپ نیاز دارد و نه اعتیاد! شاید برایتان جالب باشد که این مسافر اسنپ در طول دو سال ۲هزار و ۶۵۶ سفر انجام داده و اگر بخواهیم از بعد مسافت بررسی کنیم این مسافر در مجموع ۳ مرتبه دور مرزهای زمینی و آبی ایران را با اسنپ طی کرده است!
همسفر مسافر رکورددار اسنپ باشید
او معلم موسیقی است و بیشتر وقتش را به تدریس می‌گذراند؛ هر روز صبح به مدرسه می‌رود و بعد از آن هم شاگرد خصوصی دارد. قبل از آشنایی با اسنپ تمام راه‌های ممکن برای حمل‌و‌نقل در شهر پرترافیکی مثل تهران را امتحان کرده که هر کدام مشکلاتی داشتند. وقتی قرار است هر روز به طور متوسط ۶ مسیر مختلف را در پایتخت طی کنی، قطعا هزینه اولین مسئله خواهد بود. بعد از آن هم زمان فاکتور مهمی می‌شود؛ وقتی با راننده‌های متفرقه طرف هستی دقیقا نمی‌دانی هر کدام چه ساعتی حرکت می‌کنند و کی به تو خواهند رسید. از نحوه برخورد راننده‌ها هم که دیگر بهتر است چیزی نگوییم. تا اینکه حدود دو سال پیش توسط یکی از دوستانش با اسنپ آشنا شد. خودش این طور می‌گوید: «یک ماه قبل از اینکه اولین سفرم را با اسنپ بروم یکی از دوستانم برایم کد دعوت آن را برایم رسال کرد، اما از آنجایی که نسبت به تغییر، آدم مقاومی هستم در ابتدا موضوع چندان برایم جالب نبود. تا اینکه بعد از چند تجربه ناموفق از برخورد با راننده‌های متفرقه تصمیم گرفتم اسنپ را هم امتحان کنم.» بعد از این آشنایی و تجربه لذت‌بخش اولین سفر، دیگر مشتری ثابت اسنپ می‌شود. هانیلی علی‌اکبر رکورددار سفر اسنپ می‌گوید که با اسنپ آدم تکلیف خودش را می‌داند! چون همه چیز روی نقشه مشخص است؛ شما می‌دانید دقیقا راننده کجاست و هزینه هم از قبل مشخص شده است. علاوه بر اینها، نظرسنجی پایان سفر به افزایش کیفیت سفرها خیلی کمک می‌کند. همه این‌ها باعث شده که او از اسنپ راضی باشد. بیشتر زمانی که در اسنپ می‌گذراند را صرف استراحت می‌کند تا بتواند انرژی لازم برای تدریس بعدی‌اش را به دست آورد. حالا که دو سال از آشنایی‌اش با اسنپ می‌گذرد دیگر فکر رانندگی حسابی از سرش افتاده؛ علاوه بر جای پارک و شلوغی‌های ترافیکی، زمانی را که در طول مسیر برای استراحت دارد با هیچ چیز عوض نمی‌کند.
داستان هانیلی علی‌اکبر پرسفرترین مسافر اسنپ را با هم خواندیم، یکی از همین روزها به سراغ شما می‌آییم تا داستان اسنپی شما را هم بشنویم.
برای دانلود اسنپ برای اندروید، ios، وب اپلیکیشن، اسنپ رانندگان روی تصویر زیر کلیک کنید
اسنپ، دانلود اسنپ، اسنپ برای ios
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد