hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > پرواز بر فراز خلیج فارس با ناکجامیری اسنپ

پرواز بر فراز خلیج فارس با ناکجامیری اسنپ

پرواز بر فراز ابرها دیگر این روز‌ها رویا نیست؛ حتی برای شما اسنپی عزیز! اگر کمپین ناکجامیری را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای کاربران خوش‌شانسی داریم که به قید قرعه انتخاب می‌شوند. برندگان این کمپین یک تجربه منحصر به فرد را پشت سر می‌گذارند: تجربه‌ای فراموش نشدنی که نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند و آدرنالین را به اوج می‌رساند.
در تازه‌ترین قسمت ناکجامیری دو برنده خوش‌شانس انتخاب شدند و لحظات هیجان‌انگیز، اما پُر استرسی را با ما تجربه کردند؛ پرش از هواپیما و سقوط از ارتفاع ۱۱هزار فوتی (۳هزار و ۳۵۲متری).  
ناکجا میری با اسنپ
اسنپ شما را به استقبال ناشناخته‌ها می‌برد
داستان غافلگیری هفتمین قسمت ناکجامیری در قشم رقم خورد و مهدی و امید به همراه چتربازهای حرفه‌ای سقوط آزادی را تجربه کردند که رویای خیلی از عاشقان پرواز است. اسنپ برای تامین امنیت این تجربه شگفت‌انگیز تیمی از حرفه‌ای‌ترین چتربازان امنیت پرواز را به خدمت گرفت.
اسکای دایو یا سقوط آزاد از هواپیما به شما این امکان را می‌دهد که مثل یک پرنده در آسمان پرواز کنید و منظره بی‌‌نظیری مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد که حتی تصورش هم خیال‌انگیز است. برندگان خوش‌‌اقبال ناکجامیری در طول ۵۰ ثانیه‌ای که بر فراز ابرها بودند با تماشای منظره زیبای جزیره قشم این لذت را صدچندان تجربه کردند.
خبر خوش اینکه قسمت بعدی ناکجامیری در راه است و برنده ما این بار از بین دنبال‌کنندگان اینستاگرام اسنپ انتخاب می‌شود. اگر دوست دارید لحظات خاص ناکجامیری را تجربه کنید حتما اسنپ را در اینستاگرام دنبال کنید؛ شاید نفر بعدی شما باشید.
پرواز با هلی‌کوپتر، همسفری با گروه پالت و سفر به جام جهانی بخشی از جوایز ناکجامیری بوده، به نظر شما برنامه بعدی این کمپین جه خواهد بود؟ برای اطلاع از قسمت‌های قبلی اینجا کلیک کنید.

برای دانلود اسنپ برای اندروید، ios، وب اپلیکیشن، اسنپ رانندگان روی تصویر زیر کلیک کنید
اسنپ، دانلود اسنپ، اسنپ برای ios
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد