hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مهدی: حمله به اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس کار ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال بود

مهدی: حمله به اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس کار ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال بود

سرپرست سازمان لیگ فوتبال در ارتباط با حاشیه‌های روز‌های اخیر فوتبال کشورمان، توضیحاتی را بیان کرد.
سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در ارتباط با قطعی برق در مسابقه شب گذشته تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده اظهار کرد: متاسفانه به دلیل فرسودگی امکانات و زیر ساخت‌ها، در سال‌های گذشته برای ما مشکلاتی ایجاد شده است. گرمای هوا هم در تابستان دوچندان می‌شود؛ به دلیل همان نبود زیر ساخت‌ها قطعی برق نیز متاسفانه رخ می دهد.
مهدی در ارتباط با حمله به اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان گفت: متاسفانه زمانی که پرسپولیسی‌ها با اتوبوس در حال عزیمت به ورزشگاه بودند، از یکی از پل‌های مشرف به اتوبان چند نارنجک دستی به اتوبوس آن ها پرتاب شد. در درجه اول خدا را شکر که اتفاقی پیش نیامد و مشکل خاصی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد نشد.
او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها در هنگام ورود کمی استرس داشتند و شرایط سختی را تجربه کرده بودند؛ اما مشکلات حل و بازی به خوبی برگزار شد. البته به دلیل این که پلیس همراه اسکورت پرسپولیسی‌ها بود، خیلی سریع این اتفاق را پیگیری کردند و مشخص شد که ۲ نوجوان زیر ۱۸ ساله این کار را کردند.
سهیل مهدی در ارتباط با روش برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی قطر گفت: شرایطی که اکنون اعلام کرده اند این است که تیم ملی ما تا فروردین ماه باید ۱۰ مسابقه خود را انجام دهد و با توجه به زمان بندی اعلام شده، بازی‌ها به صورت رفت و برگشت خواهند بود و طبق قانون باید شرایط میزبانی این مسابقات را داشته باشیم.
او افزود: در لیگ قهرمانان آسیا، هنوز تقویم نهایی به ما اعلام نشده است؛ اما به نظر می‌آید با توجه به فشردگی بازی‌ها و همچنین رضایتی که از برگزاری متمرکز بازی‌ها در فصل گذشته حاصل شد، بار دیگر این رقابت‌ها متمرکز برگزار شوند.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در ارتباط با اتمام لیگ برتر گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا ۱۰ مرداد لیگ را به اتمام برسانیم و بعد از آن هم سعی می‌کنیم جام حذفی را نیز تا ۱۸ مرداد تمام کنیم. به عبارتی فینال جام حذفی بعد از اتمام لیگ برگزار می‌شود.
مهدی درباره اعتراض برخی باشگاه ها به برنامه ریزی لیگ برتر گفت: به واسطه قانون ما تنها می‌توانیم ۲ بازی انتهایی لیگ را همزمان برگزار کنیم. ما در سازمان لیگ نمی‌توانیم با نوسانات جدول، برنامه لیگ را تغییر دهیم و متاسفانه خیلی از تیم‌ها این را متوجه نمی‌شوند. تمام سعی خود را می‌کنیم تا عادل باشیم و شرایط مساوی را برای همه تیم‌ها رعایت کنیم.
مهدی درباره ورود VAR افزود: بنا بر تکنولوژی که مورد استفاده قرار می‌دهیم، قیمت این سیستم نوسان دارد؛ امیدوارم این امکانات هر چه سریع‌تر فراهم شود. البته برای این سیستم ۴ استادیوم آزادی، فولاد آرنا، نقش جهان و امام رضا (ع) در اولویت هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد