hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نسخه درمان رکود بازار خودرو ثبات قیمت‌ها است

نسخه درمان رکود بازار خودرو ثبات قیمت‌ها است

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: ثبات نرخ ارز بهترین نسخه درمان برای رکودی است که اکنون گریبانگیر بازار خودرو شده است، تا رونق به این عرصه بازگردد.
حمیدرضا حیدری رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: با توجه به تغییرات سیاسی و یا جابه جایی اقتصادی و اجتماعی که در سطح کلان کشور در روز‌های اخیر رخ داده است، مردم توقع دارند که به زودی اتفاقی در حوزه اقتصاد رخ دهد.
او افزود: بازار خودرو و صنف نمایشگاه‌داران خودرو در شهر مشهد نیز همین انتظار را از تغییر دولت دارند و امیدوارند که این رکود از بازار خودرو برچیده شود.
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد ادامه داد: قیمت خودرو‌های ایرانی و خارجی در بازار مشهد در هفته‌های اخیر در نوسان بوده، بطوری که بعضا روند نزولی داشته، اما ثابت نمانده است.
حیدری بیان کرد: معاملات خودرو در بازار مشهد به تناسب این اوضاع اندک بوده است و بسته به میزان نیاز طرفین معامله به خودرو انجام می‌شود.
او تصریح کرد: معاملات اندک خودرو تاثیر زیادی بر بازار ندارد و نوسانات نرخ ارز نیز رشته کار را از دست معامله گران خودرو خارج می‌کند لذا تداوم این وضعیت و رکود در بازار خودرو مشهد نگران کننده است.
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد تأکید کرد: بهترین تصمیم دولت آینده برای بازگشت رونق به بازار خودرو، تلاش برای رساندن نرخ ارز به ثبات در هر شرایط است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد