hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > خبر استعفای وزیر بهداشت در توییت الیاس حضرتی

خبر استعفای وزیر بهداشت در توییت الیاس حضرتی

استعفای وزیر بهداشت در اعتراض به کاهش بودجه سلامت 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتر خود از استعفای وزیر بهداشت خبر داد.
به گزارش ایلنا، الیاس حضرتی در حساب توییتر خود نوشت: متاسفانه باخبر شدم، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه‌ سلامت، استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند.
وی ادامه داد: وظیفه تمام دلسوزان است که مانع از استعفای ایشان شوند و امیدوارم به‌زودی وزیر بهداشت دوباره در دولت حاضر شوند.
استعفای وزیر بهداشتقربانی: رئیس جمهور استعفای وزیر بهداشت را نپذیرفته است
همچنین محمد حسین قربانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان به باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای وزیر بهداشت، اظهار کرد: آقای قاضی‌زاده‌هاشمی از سمت خود استعفا داده اما هنوز رئیس جمهور نپذیرفته است.
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس، خبر استعفای وزیر بهداشت را تکذیب کرد.
اطلاعات جدید از علت استعفای وزیر بهداشت
همچنین تسنیم گزارش داده است که وزیر بهداشت شنبه دو هفته پیش به دلیل بودجه سلامت برای سال 98 به خصوص عدم تخصیص بودجه تصویب شده برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی از صندوق توسعه ملی، کتباً در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور، استعفا داده است.
با گذشت حدود 15 روز از استعفای وزیر بهداشت، حسن روحانی رئیس جمهور تاکنون در این باره پاسخی به نامه‌ی استعفای قاضی زاده هاشمی نداده است اما محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور تلاش کرده که با وساطت، موضوع را حل کند اما وزیر بهداشت اصرار داشته که بودجه تامین دارو و تجهیزات پزشکی باید تامین شود.
قاضی زاده هاشمی بعد از استعفا و تا مشخص شدن وضعیت استعفا، همچنان در وزارت بهداشت مشغول به کار بوده و در هفته پیش 3 سفر استانی به سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد داشته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد