hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > احتمال بازگشایی مدارس/ رانندگان سرویس مدارس برای تمدید مجوز اقدام کنند

احتمال بازگشایی مدارس/ رانندگان سرویس مدارس برای تمدید مجوز اقدام کنند

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه احتمال بازگشایی مدارس زیاد است، هشت هزار راننده سرویس مدرسه باید برای تشکیل یا تمدید مجوزهای خود اقدام کنند.
هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وجود ویروس کرونا و مطمئن نبودن از بازگشایی مدارس، تصمیم گیری رانندگان را برای تمدید کارت شهری و یا تشکیل پرونده مردد کرده، اما نمی‌توان تصمیم گیری را به روزهای پایانی شهریور موکول کرد.
وی افزود: مطابق روال هر سال، از ابتدای تیرماه شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی ثبت نام ۸۵۰۰ راننده برای حدود ۷۵ هزار دانش‌آموز آغاز می‌شود.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: رانندگانی در بدنه حمل و نقل سرویس مدارس دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند یا علاقمند به سرویس دهی در بخش خصوصی هستند و باید از طرح زوج و فرد بهره ببرند، در نتیجه این افراد باید قبل از پایان اعتبار مجوزهای خود، نسبت به تمدید آن اقدام کنند تا با تعویق بیمه تأمین اجتماعی خود روبرو نشوند و از معافیت حضور در طرح زوج و فرد استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای واکسیناسیون هر چه سریع‌تر رانندگان حمل و نقل، پیگیری‌های متعدد کتبی توسط سازمان تاکسیرانی و شهردار اصفهان به مراجع مختلف از ماه‌ها پیش انجام شده ضمن اینکه سایر شهرداری‌های کلانشهرها نیز پیگیر همین موضوع هستند و امیدواریم حساسیت انجام این مورد درک و انجام شود.
منوچهری گفت: احتمال بازگشایی مدارس زیاد است و همکاران آموزش پرورش به دلیل نگرانی از افت تحصیلی دانش آموزان در این خصوص مصمم هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد