hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > در بسته ماند، دروازه باز شد!

در بسته ماند، دروازه باز شد!

تیم‌ ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات آماده می‌کند، از ساعت ۱۷:۳۰ دیروز در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه که استادیوم اختصاصی الدوحیل است، به مصاف فلسطین رفت. پیش از شروع بازی، کی‌روش حدود 20 دقیقه با کریم انصاری فرد که از دیروز به اردوی تیم ملی اضافه شد، صحبت کرد. این دیدار در حالی برگزار شد که فیلمبرداری و گرفتن عکس ممنوع بود و تنها عکاسان فدراسیون ایران و فلسطین مجوز عکاسی داشتند.
​تیم‌ ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات آماده می‌کند، از ساعت ۱۷:۳۰ دیروز در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه که استادیوم اختصاصی الدوحیل است، به مصاف فلسطین رفت. پیش از شروع بازی، کی‌روش حدود 20 دقیقه با کریم انصاری فرد که از دیروز به اردوی تیم ملی اضافه شد، صحبت کرد. این دیدار در حالی برگزار شد که فیلمبرداری و گرفتن عکس ممنوع بود و تنها عکاسان فدراسیون ایران و فلسطین مجوز عکاسی داشتند.
برای این دیدار علی کریمی، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری فرد و علی قلی‌زاده در لیست 18 نفره تیم ملی حضور نداشتند. کریمی طی روزهای اخیر با تیم ملی تمرین نکرد و فقط روز گذشته برای دقایقی در بازی آقا وسط ملی‌پوشان حضور داشت. همچنین انصاری فرد به دلیل اینکه روز گذشته به قطر رسیده بود و عزت‌اللهی به دلیل مصدومیت در لیست حضور نداشتند. ضمن اینکه قلی‌زاده هم فعلاً در حال تمرین با کادر پزشکی است. در این شرایط کی‌روش، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، روزبه چشمی، اشکان دژاگه، احمد نوراللهی، سردار آزمون و مهدی طارمی را در ترکیب اصلی برای این بازی قرار داد.
بازی با سوت واثق محمد عبداالله داور عراقی آغاز شد. در دقیقه 2 ارسال توپ از سوی بازیکن فلسطین با خروج بیرانوند همراه بود و او مانع از ایجاد فرصت جدی روی دروازه ایران شد. مهدی ترابی در دقیقه 6، فرصت بسیار خوبی پشت محوطه جریمه برای طارمی ایجاد کرد اما شوت پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ١٧ فرصت خوبی برای ترابی ایجاد شد اما با دخالت محمد صالح، مدافع حریف، این فرصت از دست رفت. در دقیقه ٢١ و درحالی‌ که توپ در زمین ایران بود، طارمی با خطای مصعب بتات مصدوم و به خارج از زمین منتقل شد اما پس از لحظاتی به بازی برگشت. در دقیقه ٢۴ روی ارسال محمدی، طارمی در شش قدم صاحب توپ شد اما شوت او را دروازه‌بان حریف برگرداند و در ادامه دژاگه با شوتی زیبا قصد داشت دروازه را باز کند که توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه ٢٨ قرمزپوشان فلسطین فرصت بسیار خوبی به دست آوردند و سامه مرابا با دروازه‌بان ایران تک به تک شد اما شوت او را بیرانوند با کف دست راست به کرنر فرستاد. در دقیقه ٣١ کرنر دژاگه با ضربه سر پژمان منتظری همراه شد اما ثمری نداشت. در دقیقه ٣۵، شوت آزمون با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۴٢ ارسال محمدی از سمت چپ با ضربه سر طارمی همراه بود اما این توپ هم گل نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که کی‌روش دست به تغییر زد و محمدرضا خانزاده را به جای منتظری به میدان فرستاد. در دقیقه 50 ایران توانست به گل برسد. به این ترتیب که کرنر ارسالی دژاگه در شلوغی محوطه 6 قدم را طارمی با ضربه‌ای هوشمندانه و پرتاب پای خود به سمت توپ، به گل تبدیل کرد. در دقیقه 60 کی روش 3 تعویض همزمان انجام داد و مسعود شجاعی به جای دژاگه، وریا غفوری به جای ترابی و علی علیپور به جای آزمون به میدان رفتند. در دقایق 70 و 74 هم امید ابراهیمی جایگزین چشمی و سیدحسین حسینی به جای بیرانوند وارد زمین شدند. از این دقایق به بعد فشار حملات فلسطین افزایش یافت. در دقیقه 75 ارسال کرنر فلسطینی‌ها با ضربه سر یاسر اسلام دروازه تیم ملی را بشدت با خطر مواجه کرد که با خوش‌شانسی ایران این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 83 در جدال مهاجم فلسطین و کنعانی‌زادگان، توپ به دست مدافع ایران برخورد کرد که داور عراقی در این صحنه پنالتی اعلام نکرد تا بازیکنان فلسطینی اعتراض شدیدی به او داشته باشند. اما در دقیقه 92 اتفاقی که نباید رخ داد و جاناتان زوریلا بازیکن فلسطین که در دقیقه 59 به میدان آمده بود، گل مساوی تیمش را روی یک کرنر به ثمر رساند تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. این دومین تساوی ایران و فلسطین در بازی‌های 2 تیم بود.                                    
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد