hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شه‌بخش: از دست دادن طلا ناراحت کننده است

شه‌بخش: از دست دادن طلا ناراحت کننده است

بوکسور المپیکی ایران گفت: از دست دادن مدال طلا ناراحت کننده است، اما در مجموع عملکرد خوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشتم.
دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص کسب مدال نقره رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا اظهار داشت: قرعه سختی تا رسیدن به فینال داشتم و شکست دادن بوکسور‌های قزاقستان و هند کار بسیار دشواری بود، اما در بازی فینال مثل همیشه نبودم. از دست دادن مدال طلا ناراحت کننده است، اما فکر می‌کنم عملکردم از نظر فنی و نتیجه قابل قبول بود.

وی افزود: شاید تمام بوکسور‌های آسیا دعا کنند تا با بوکسور‌های بزرگ این قاره رو به رو نشوند، اما تقریبا ۸۰ دصد بوکسور‌های ما با قزاقستان و هند مبارزه کردند و دیدید که نه تنها چیزی از آنها کم نداریم بلکه بهتر هم هستیم. حالا باید آنها خدا خدا کنند تا در مسابقات مقابل ما قرار نگیرند.

دارنده مدال نقره آسیا ادامه داد: یک تیم متحد و یکدل عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شد و حاصل این اتحاد کسب دو مدال نقره و دو برنز بود و فکر می‌کنم حداقل یک مدال طلا حق تیم بود؛ ضمن اینکه یک یا دو بوکسور دیگر هم می‌توانستند به مدال برنز دست پیدا گنند.

المپین بوکس ایران درباره بازی‌های المپیک گفت: از روز گذشته دور جدید تمرینات جهت حضور پرقدرت در المپیک استارت خورد و من و شاهین موسوی باید هرچه در توان داریم برای موفقیت در توکیو به کار ببندیم تا نمایندگان شایسته‌ای برای بوکس ایران باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم سومین سهمیه المپیک هم به میثم قشلاقی اختصاص یابد، چون او سزاوارانه در دبی جنگید. در مجموع وقتی رییس یک فدراسیون تمام وقت خود را صرف کار در فدراسیون و پیشرفت بوکس کرده و برای تیم ملی مقدمات موفقیت را فراهم کند، باید هم روز به روز بهتر شویم.

شه بخش در پایان ضمن قدردانی از کادرفنی تیم ملی خاطرنشان کرد: علیرضا استکی واقعا مرد بزرگی است و باید از او تشکر کنم که شبانه روز پای کار است. از تمام مربیان تیم ملی که برای من و تمام بوکسور‌های زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و باید یک قدردانی ویژه از محمود نهتانی هم داشته باشم که در تمام این سال‌ها در کنار من بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد