hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برگزاری نشست هماهنگی دبیران اجرایی امورفرهنگی دینی صنعت آب وبرق

برگزاری نشست هماهنگی دبیران اجرایی امورفرهنگی دینی صنعت آب وبرق

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی دینی و نقش موثر آن بر کارکنان وخانواده های آن ها، بر ضرورت به روز بودن اطلاعات مبلغان فرهنگی و فعالیت جدی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد .

نشست هماهنگی و انسجام بخشی دبیران اجرایی امور فرهنگی دینی صنعت آب و برق به میزبانی آبفای استان اصفهان برگزار شد.
در این نشست که دبیران اجرایی امور فرهنگی دینی شرکت های آب و فاضلاب، آب منطقه ای، نیروگاه، برق منطقه ای، توزیع برق استان و توزیع برق شهرستان اصفهان حضور داشتند حجت الاسلام وثیق دبیر اجرایی آب و برق استان ضمن مرور فعالیت های فرهنگی دینی در سال 1399 به تبیین وتشریح برنامه های سال جاری پرداخت واز حضور پرتلاش وموثر شرکت ها به ویژه امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان و کسب رتبه سر آمد سال 1399 تشکر و قدردانی کرد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی دینی و نقش موثر آن بر کارکنان وخانواده های آن ها، بر ضرورت به روز بودن اطلاعات مبلغان فرهنگی و فعالیت جدی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد .
مهردادخورسندی حضور ائمه جماعات شرکت ها را به عنوان مبلغان معنوی در بین شهروندا ن، همکاران وخانواده های آنان در جهت توسعه و ترویج مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی را از امتیازات موجود در شرکت ها خواند وگفت: ارتقاء سطح دانش علمی و همراه بودن با مطالبات مخاطبان می تواند در پیش برد اهداف صنعت آب و برق نقش به سزایی ایفا کندد . وی استفاده از ظرفیت منابر و مجالس مذهبی را یکی دیگر از راه های تبلیغ و ترویج مدیریت مصرف دانست که باید از آن به خوبی استفاده کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد