hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > 14 و 15 خرداد، تجلی پیوند تاریخی و دلبستگی میان امت و امام

14 و 15 خرداد، تجلی پیوند تاریخی و دلبستگی میان امت و امام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اوج دلبستگی عمیق و ناگسستنی میان امام و امت 14 و 15خرداد است که نشانه ای از تبعیت، فرمانبرداری و دلدادگی حقیقی ملت از ولایت است.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی  در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام که از طرف بنیاد و ایثارگران در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: برخی از تاریخ ها در نظام جمهوری اسلامی صرفا یک تاریخ نیست، بلکه معناها و مفاهیم بسیار ارزشمندی را با هم همراه دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: 14 خرداد قلب یک ملت در ماتم فرو می رود، مراسم تشیع پیکر امام راحل یک تشییع ساده نبود، بلکه یک حماسه بود که نشان داد، امام در قلب های مردم ایران جای دارد.
وی تصریح کرد: اوج دلبستگی عمیق و ناگسستنی میان امام و امت 14 و 15خرداد است که نشانه ای از تبعیت، فرمانبرداری و دلدادگی حقیقی ملت از ولایت است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی بیان کرد: سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357، قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد، بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و سرانجام، پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی به انتخابات 28 خرداد اشاره ای کرد و گفت: امام خمینی (ره) بارها در سخنرانی ها، حضور و شرکت در انتخابات را یک تکلیف ملی و دینی برشمردند و این حضور موثر را گام محکمی در جهت حفظ اقتدار نظام و انقلاب و افزایش قدرت انقلاب اسلامی ایران را در میدان های بین المللی دانستند.  
وی در پایان تاکید کرد: در خراسان رضوی بیش از 17 هزار نفر جانشان را فدا کردند تا ایران اسلامی در سایه ولایت عزتمند و سربلند باشد. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد