hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آزادی: امیدوارم تراکتور قهرمان آسیا شود

آزادی: امیدوارم تراکتور قهرمان آسیا شود

مهاجم ایرانی تیم پانتولیکوس که به دنبال جدایی از این تیم است در مورد وضعیت خودش صحبت کرد.
محمدرضا آزادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط خودش در لیگ یونان اظهار داشت: من ابتدای فصل شرایط خوبی در پانتولیکوس داشتم و ۸ بازی برای تیمم انجام دادم و در چند بازی بهترین بازیکن زمین معرفی شدم و در مجموع عملکرد خوبی داشتم ولی بعد از آن سرمربی تیم با من مشکل پیدا کرد و دیگر زیاد به من بازی نداد.
وی افزود: تیم پانتولیکوس متاسفانه برنامه‌ای برای جوان‌گرایی و میدان دادن به بازیکنان جوان ندارد و من این تیم را برای پیشرفت خودم مناسب نمی‌بینیم و برای همین با مدیر برنامه‌هایم مشغول بررسی پیشنهاداتی هستیم که از ترکیه و پرتغال رسیده و به زودی تیم جدیدم را معرفی می‌کنم.
مهاجم ایرانی پانتولیکوس در مورد احتمال بازگشت به ایران هم توضیح داد: پیشنهادات داخلی هم دارم ولی حقیقتش فعلا قصد برگشت به ایران را ندارم و اولویتم تیم‌های اروپایی است ولی بازهم باید با مدیر برنامه‌هایم مشورت کنم و ببینم کدام پیشنهادم بهتر است.
آزادی در مورد اینکه نتایج تراکتور را دنبال می‌کند یا نه، گفت: بله من یک تراکتوری هستم و به این تیم علاقه دارم و نتایجش را هم دنبال می‌کنم. خوشحالم که در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و امیدوارم قهرمان آسیا شوند.
وی در رابطه با تیم ملی هم توضیح داد: من فعلا بازیکن رده امید هستم و برای تیم ملی امید بازی می‌کنم ولی همه تلاشم این است که نظر آقای اسکوچیچ را هم جلب کنم و به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوم. برای تیم ملی در چهار بازی پیش رو هم آرزوی موفقیت دارم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد