hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تغییر ساعات کاری ادارات استان مرکزی از ۲۲ خرداد

تغییر ساعات کاری ادارات استان مرکزی از ۲۲ خرداد

استاندار مرکزی‌ گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، تولید رمزارزهای مجاز به دلیل شرایط بحرانی برق ممنوع است و باید در زمینه شناسایی رمز ارزهای غیرمجاز نیز اقدامات لازم صورت گیرد و نیروی انتظامی استان نیز باید تمام توان خود را در این رابطه بکار گیرد.
سید علی آقازاده روز چهارشنبه در جلسه کارگروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ اظهار کرد: برق و تولید آن یکی از دغدغه‌های مهم کشور و استان مرکزی است که زندگی بشر با آن عجین شده و تمام فعالیت‌ها به نوعی به انرژی برق گره خورده است.
وی افزود: از مهمترین علل ایجاد مشکل جدی در حوزه برق، استخراج رمز ارزها، مشکلات نیروگاه‌ها در تامین سوخت و قطعات و خشکسالی‌ها است و باید تلاش شود مصرف برق ۳۰ تا ۴۰ درصد صرفه‌جویی شود تا با کاهش خاموشی‌ها کمتر زندگی مردم دچار مشکل نشود.
استاندار مرکزی تصریح کرد: همچنین باید با مشترکان پرمصرف برخورد قاطع صورت گیرد و خاموشی‌ها با نظم‌دهی خاص همراه باشد، صنایع استان نیز باید همکاری ویژه در ان حوزه داشته باشند.
وی در خصوص رمز ارزها اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای تامین  استان، تولید رمز ارزهای مجاز به دلیل شرایط بحرانی برقی ممنوع است و باید در زمینه شناسایی رمز ارزهای غیرمجاز نیز اقدامات لازم صورت گیرد نیروی انتظامی استان نیز باید تمام توان خود را در این رابطه بکار گیرد.
اقازاده بیان کرد: با توجه به اینکه مشکلات برق حداقل تا ۲ ماه آینده وجود دارد باید مردم از مصارف غیرضروری بپرهیزند و همکاری لازم را در راستای مدیریت مصرف برق انجام دهند تا مشکل جدی در این خصوص رخ ندهد.
وی تصریح کرد: برخورد با اصنافی که بویژه در ساعات پیک چراغ های پرمصرف استفاده می کنند نیز باید در دستور کار باشد و فرمانداران در شهرستان ها نیز به این مهم باید توجه جدی داشته باشند.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: روشنایی جاده ها نیز باید تعدیل شده و به صورت یک درمیان روشن باشد تا بتوان از این طریق نیز مصرف برق را مدیریت کرد.
آقازاده در خصوص ساعات اداری گفت: ساعت کار ادارات از شنبه ۲۲ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر پیدا خواهد کرد. اگر به هر دلیلی خاموشی در استان داشته باشیم باید بر اساس یک برنامه زمانبندی شده باشد و مردم و صنایع از این خاموشی ها آگاهی داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد