hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برخی با تنگ نظری به دنبال توقف قطار سریع‌السیر اصفهان–تهران هستند

برخی با تنگ نظری به دنبال توقف قطار سریع‌السیر اصفهان–تهران هستند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با تنگ نظری و بدبینی در برخی از جریانات داخل استان‌های دیگر به دنبال توقف اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران هستند.


حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات اقبال شاکری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص توقف طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران اظهار داشت: ما مخالف توقف این طرح هستیم و این طرح قطعاً باید اجرایی شود.

اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران یک ضرورت است

وی افزود: اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران یک ضرورت است برای اصفهان و شهرهای اطراف و ما به جد دنبال اجرای این طرح هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگ نظری و بدبینی برخی از جریانات داخل استان‌های دیگر به دنبال توقف اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران هستند، تصریح کرد: در این زمینه ما اعلام آمادگی می‌کنیم تا در آن استان‌ها نیز چنین پروژه‌هایی راه‌اندازی شود اما آنها در صدد لغو پروژه‌ای نباشند که سال‌هاست برای آن هزینه شده و زحمت کشیده شده است.

چهار کیلومتر از طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران زیرزمینی اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه در روند اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران زیرسازی برخی از مسیر را در دستور کار داریم، ابراز داشت: باید توجه داشت که این خط بنا است از دو شهر در استان اصفهان عبور کند که ممکن است آسیب زننده باشد.

حاجی دلیگانی افزود: برای این امر از کارشناسان به عنوان مشاور استفاده کردیم و به این نتیجه رسیدیم که برای جلوگیری از خسارات احتمالی بخشی از قطار سریع السیر اصفهان – تهران به میزان چهار کیلومتر از زیر زمین عبور کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد