hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > گردشگری و مهاجرت > معرفی رستوران کافه ناژلند در اصفهان

معرفی رستوران کافه ناژلند در اصفهان

به تازگی کافه رستوران ناژلند به جمع رستوران های اصفهان پیوسته است. این مجموعه غذایی که در ناژوان قرار دارد با فضایی سرسبز و متفاوت، محیطی جدید و پرانرژی برای رستوران دوستان حرفه ای فراهم کرده است.

اصفهان امروز آنلاین-در سال‌های گذشته صنعت رستوران و غذا در اصفهان پیشرفت خوبی داشته است. با ورود چهره‌های جوان و خلاق در زمینه راه اندازی و مدیریت رستوران و کافی شاپ‌ها، تنوع و خدمات جدیدی در این زمینه به شهروندان ارائه شده است. این تنوع، قدرت انتخاب مردم و گردشگران را بالا برده است و با افزایش رقابت باعث بهبود کیفیت و تلاش برای کسب رضایت مشتریان همراه شده است.

به تازگی کافه رستوران ناژلند به جمع رستوران های اصفهان پیوسته است. این مجموعه غذایی که در ناژوان قرار دارد با فضایی سرسبز و متفاوت، محیطی جدید و پرانرژی برای رستوران دوستان حرفه ای فراهم کرده است.

فضاهای این رستوران در چند بخش متفاوت در فضای باز و سالن طراحی شده که طراحی و چیدمان هرکدام متفاوت با دیگری برنامه ریزی شده است.

گلخانه وی آی پی

از ویژگی‌های مجموعه غذایی ناژلند، گلخانه‌ای با ظرفیت 32 تا 40 نفر است که فضایی مناسب برای صرف غذا و استفاده از کافی شاپ و حتی برگزاری مراسم و میهمانی‌ها فراهم کرده است. فضایی پر از گل و گیاهان گوناگون با سقفی گنبدی شکل که تجربه جدیدی از حضور در فضای باز رستورانی ایجاد کرده است. کل این فضا به صورت ساعتی قابل رزرو است و در آینده امکان پخش مستقیم تلویزیونی و فوتبال در این فضا فراهم خواهد شد.

سالن‌های داخلی

در طبقه همکف ساختمان رستوران، دو سالن مرتبط با هم طراحی شده که در مجاورت آشپزخانه ناژلند قرار دارد. یکی از این سالن‌ها با یک دیوار سبز و نورآرایی زرد متفاوت طراحی شده است و دو فضای مجزای 35 و 25 نفره را فراهم کرده است. پنجره‌های بزرگ سالن چشم انداز زیبای ناژوان را در پیش چشمان مهمانان به نمایش می‌گذارد.

سالن مراسم

در طبقه بالا سالن مراسم و جلسات با ظرفیت 60 نفر قرار دارد که با امکان رزرو، برای برگزاری جلسات و آیین‌های کوچک و متوسط مناسب است.

میزهایی در زیر درختان بید

بخشی از فضای باز رستوران ناژلند، ردیفی از میزهاست که با پرده‌های تور و سقف پلاستیکی شفاف، فضایی اختصاصی و عمومی را ایجاد کرده است. تجربه برگ ریزان بیدهای مجنون که در بالای این میزها جلوه گر هستند، تصویری به یادماندنی در ذهن میهمانان و مسافران اصفهان به جا می‌گذارند.


فضای باز با چترهای سفید

میزهای چتردار کافه رستوران ناژلند در فضای حیاط که در حاشیه جاده سلامت قرار دارد، در فضای میانی مجموعه، چشم اندازی 360 درجه از رستوران، گلخانه، تله سیژ ناژوان، درختان سرسبز حاشیه زاینده رود و تنفس عمیق پر اکسیژن در هوای پاک ناژوان را به میهمانان هدیه می‌کند.

بوی نان داغ نانوایی ناژلند در کنار پخت غذاهای گوناگون اشتهای هر میهمانی را برای تجربه‌ای متفاوت به چالش می‌کشد.

نمازخانه، اتاق مادر و کودک و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی و پیش‌بینی تامین برق از طریق ژنراتور سایر خدماتی است که در مجموعه غذایی ناژلند فراهم شده است.

منوی متنوع با ارائه حرفه‌ای

در منوی کافه رستوران ناژلند طیف متنوعی از منوی کافی شاپی، غذاهای گوناگون و فست فودها با رسیپی و دیزاین متفاوت و جذاب ارائه شده است.

چیدمان و مواد اولیه غذاها در کنار سرو حرفه‌ای تجربه حضور در ناژوان و لذت بردن از ساعات حضور در کافه رستوران ناژلند اصفهان را دوچندان خواهد کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد