hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > مهرعلیزاده: رشد تورم را در ۳ ماهه اول دولتم متوقف می‌کنم

مهرعلیزاده: رشد تورم را در ۳ ماهه اول دولتم متوقف می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم بتوانیم در ۲الی۳ ماهه اول تورم را متوقف کنیم بعد از آن ۱۰ تا ۱۵ درصد تورم فعلی را کاهش دهیم.
محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری بعد از ضبط برنامه تبلیغاتی در رسانه ملی، اظهار کرد: صحبت‌هایی که امروز مطرح شد درخصوص معیشت مردم، اشتغال مردم، جلوگیری از رانت و فساد، کنترل بودجه، ایجاد راهکار برای رفع بحران‌های موجود در زمینه اقتصادی، کاهش روند افزایش قیمت‌ها و ... بود.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم ۱۴۰۰ که کار ما شروع می‌شود، حرکت جدی در تولید و اشتغال داشته باشیم، مسئله صادرات و بازار‌های صادراتی را از سر بگیریم، باید بازار‌های صادراتی را حفظ کنیم، بر روی بازار منطقه خیلی حساب کرده ام.



مهرعلیزاده با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در ۲.۳ ماهه اول تورم را متوقف کنیم بعد از آن ۱۰ تا ۱۵ درصد تورم فعلی را کاهش دهیم، گفت: کاهش تورم به عدد‌های پایین‌تر از جمله زیر ۱۰ یا تک رقمی کردن آن در ۴ سال اول زمان می برد، اگر طبق برنامه بی مشکل پیش رویم در انتهای ۴ سال اول تورم تک رقمی خواهد شد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: چرخه مدیریتی فعلی را بازخواهم کرد، چرخه‌ای که در حال حاضر موجود است با تمام احترام به مدیران فعلی، باید تغییر کند و نیرو‌های جوان را سرکار آوریم، از میان جوانان نخبه و باهوش که در مقاطع مختلف کار کرده اند را سرکار آوریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد