hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت متروی شهر جدید بهارستان به اصفهان

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت متروی شهر جدید بهارستان به اصفهان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سرعت پیشرفت متروی اصفهان – بهارستان مناسب است و در اجرای این پروژه کیفیت همراه با سرعت پیشرفت لحاظ شده است.
​به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به همراه استاندار اصفهان از پروژه‌های عمرانی شهر جدید بهارستان بازدید کرد. در این بازدید که احمدی مدیرعامل شهر جدید بهارستان نیز حضور داشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه بر توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور ضمن اظهار رضایت از سرعت پیشرفت پروژه‌های استان اصفهان و از جمله متروی اصفهان-بهارستان، گفت: سرعت پیشرفت متروی اصفهان-بهارستان مناسب است و شواهد حاکی است که در اجرای این پروژه کیفیت در اولویت اجرا، قرار گرفته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه سازمان همچنان آمادگی دارد تا بودجه پروژه مترو اصفهان- بهارستان را تأمین کند، افزود: قدردان زحمات شرکت عمران بهارستان برای پروژه مترو اصفهان – بهارستان هستیم چرا که اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.
رضایی استاندار اصفهان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، یادآور شد: پروژه مترو اصفهان – بهارستان طی ۱۰ سال ۳۵ درصد رشد داشت و به یکباره رشد خوبی را طی ۱۱ ماه اخیر داشته است.
استاندار اصفهان افزود: امسال برای چهارمین بار از این پروژه بازدید رسمی داشتم و طی ۱۱ ماه اخیر این پروژه ۳۵ درصد رشد داشته است.
احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با قدردانی و تشکر از حمایت‌ها و بازدیدهای رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار اصفهان، ابراز امیدواری کرد با ادامه تأمین بودجه لازم، این پروژه به سرعت تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به اینکه پروژه متروی اصفهان-بهارستان ظرفیت حمل ۲۷ هزار نفر مسافر را دارد، توضیح داد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات را از محل منابع داخلی شرکت عمران تأمین کنیم و بخش دیگری را از محل کمک سازمان مدیریت برنامه و بودجه تأمین خواهیم کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد