hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شجاعی: انتظار عملکرد بهتری از تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان داشتیم

شجاعی: انتظار عملکرد بهتری از تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان داشتیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال با اشاره به ۴ شکست تیم ۳ نفره در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: انتظار عملکرد بهتری از تیم داشتیم.
فریده شجاعی درباره رقابت ملی‌پوشان ایران در مسابقات انتخابی المپیک بسکتبال 3 نفره گفت: بهترین تیم‌های دنیا در این تورنمنت شرکت کرده بودند و قابل پیش‌بینی بود که تیم ملی مقامی کسب نکند اما انتظار داشتیم بهتر از این بازی کنند.
وی افزود: ملی‌پوشان بازی خودشان را نکردند و در عین حال باید بپذیریم که تیم‌های شرکت کننده در سطح بالایی بودند و ما به دلیل شیوع ویروس کرونا تدارک‌مان در حدی نبود که در مسابقات بین‌المللی و تدارکاتی شرکت کنیم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم ملی‌پوشان در مسابقات مجارستان بتوانند نتیجه کسب کنند. امیدمان به مسابقات مجارستان است، چون سطح بازی‌ها پایین‌تر است و 6 تیم رقابت می‌کنند و امیدواریم تیم ملی بتواند در این مسابقات بازی‌های قابل قبولی ارائه دهد.
شجاعی در پایان یادآور شد: عملکرد ملی‌پوشان بهتر از این بودند اما نمی‌دانم در مسابقات چه اتفاقی افتاده است. به هر حال بازی‌ها سخت بود و روی اعتماد به نفس‌شان  تاثیر گذاشت. آنها بازی‌های سطح بالا را دیدندو در عین حال دوست داشتیم بهتر بازی کنند. به هر حال امیدواریم بتوانند در مجارستان نتیجه بگیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد