hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سهرابیان: مشکلی نیست، برخی هیزم در آتش می‌ریزند!

سهرابیان: مشکلی نیست، برخی هیزم در آتش می‌ریزند!

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: هیچ مشکلی بین قایقرانان وجود ندارد و همه چیز حل شده است اما برخی ها دارند هیزم در آتش می ریزند.
بعد از پایان مسابقات  قایقرانی انتخابی المپیک، حواشی در بخش کانو و روئینگ در فضای مجازی شکل گرفت. ابتدا سر اینکه یک سهمیه روئینگ حق نازنین ملایی بوده است یا بهمن نصیری بحث شد. یکی نقدها این بود که فدراسیون براساس آیین نامه ای که خودش تصویب کرده بود باید هر چه زودتر قایقران المپیکی را انتخاب می کرد. وقتی هم نبی رضایی در انتخابی المپیک روسیه چهارم شد و سهمیه نگرفت دوباره بحث هایی مطرح شد که حق رضایی بوده است به انتخابی المپیک قاره آسیا اعزام شود و اگر از ابتدا به آن رویداد اعزام می شد، سهمیه المپیک را می گرفت.
این حواشی از این جهت نگران کننده است که قایقرانی ایران باید برای بازی های آسیایی 2022 آماده شود که یک سال دیگر در چین برگزار می‌شود و اکنون این جرقه‌های به وجود آمده ممکن است بعدا تبدیل به حواشی بزرگتر تبدیل شود. مهمتر نکته این است که فدراسیون تا چه اندازه در تلاش است تا از بیشتر شدن این حواشی جلوگیری کند تا قایقرانی ایران در آرامش ابتدا برای  المپیک توکیو و سپس بازی های آسیایی 2022 آماده شود.
علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی دلخوری که بین دو ملی پوش روئینگ پس از اعلام انصراف بهمن نصیری به وجود آمد، بیان کرد: اگر دیگران به آن دامن نزنند، حل شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد. به هر حال برخی ها هستند که دغدغه‌های شخصی خود را می‌خواهند به واسطه یکی از این عزیزان مطرح کنند. این دونفر با من تماس گرفتند و در مورد کارهای‌شان با من صحبت کردند و هر دو سر حال بودند و هیچ مشکلی نداشتند. 
سهرابیان در پاسخ به این پرسش که برای بازی های آسیایی هم قطعا ملایی و نصیری را در اردو کنار هم خواهیم داشت و نگران نیستند این دلخوری به وجود آمده بعدا به حواشی دیگری منجر نشود، تاکید کرد: شک نکنید این دو نفر را بازهم کنار هم خواهیم داشت و مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. چهار قایق ژاپن مدال طلا گرفت اما تنها دو قایق آن راهی المپیک شد و آنجا هم باید دوستداران‌شان گلایه کنند؟ به نظرم  باید فرهنگ سازی شود. هر دو نفر زحمت کشیدند و برای ما عزیز هستند و این دو نفر هیچ مشکلی ندارند. در مورد انتخاب نفر هم  کمیته فنی برگزار شد و اعضا رای خود را دادند و قرار بود هیات رییسه برگزار شود که نصیری انصراف داد.
او در مورد دلخوری ملایی از نصیری گفت: دلخوری او به واسطه یک جمله بود. در صحبت کردن ممکن است برخی کلمات فریبنده باشند بستگی به این دارد که چگونه این کلمات مطرح شود. اما در کل موضوع حل شد  اینکه بخواهیم نبش قبر کنیم، فقط چالشی را به وجود می آورد.
رییس فدراسیون قایقرانی در مورد کانو 1000 متر و اینکه گفته می شد نبی رضایی باید به انتخابی المپیک قاره آسیا اعزام می شد، تصریح کرد: وقتی زمان تست انتخابی کانو 1000متر مشخص شد، خود مربیان ایمان پور عزیز  و اقلیمی اعلام کردند یک تست انتخابی برای کانو 1000 متر کفایت می کند و حتی امضا هم کردند و در فدراسیون هم ثبت شد. زمانی که تست گرفته شد، عادل مجللی در صدم ثانیه نبی رضایی را گرفت. رضایی آن طور که گفته شد به دلیل فشار تمرینی و اسپاسم عضلانی که داشت، دوم شد. بعد از آن برخی‌ها گفتند با نرفتن نبی رضایی به تایلند حقش خورده شد اما او تست انتخابی را باخت و من چه کار می توانستم انجام دهم؟    
او ادامه داد: کسانی که ایجاد چالش می کنند، خیلی خوب است از مواضع آگاهی داشته باشند. البته من با نبی رضایی صحبت کردم و هیچ مشکلی نداشت. دیگران دارند مقداری هیزم در آتش می ریزند. او عنوان کرد برای قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و مسابقات زیر 23 سال جهان و المپیک پاریس آماده می‌شود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد