hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق ۳۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مشکل‌دار استان البرز/ خبری از حل مشکل متقاضیان نیست

تزریق ۳۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مشکل‌دار استان البرز/ خبری از حل مشکل متقاضیان نیست

وزارت راه و شهرسازی با هدف حل مشکل متقاضیان برخی واحدهای مسکن مهر استان البرز، حدود ۳۰ میلیارد تومان به این پروژه‌ها تزریق کرده است.
در حالی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز هنوز اقدام در خور توجهی برای حل مشکل متقاضیان مسکن مهر پروژه‌های شهرک ابریشم و ماهدشت انجام نداده که خبر می‌رسد وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) طی دو مرحله حدود 30 میلیارد تومان  به این واحدها پرداخت کرده است.
در پروژه‌ شهرک ابریشم، پیمانکار اقدام به فروش برخی واحدهای مسکن مهر کرده که متقاضیان آن آورده خود را تمام و کمال پرداخت کرده‌اند. در مسکن مهر ماهدشت نیز به دلایل نامعلوم به برخی متقاضیان اعلام شده که هیچ حقی در این زمینه ندارند! این در حالی است که اکثر آنها آورده خود حتی تا چند میلیون بالاتر را در موعد مقرر واریز کرده‌اند.
به گزارش تسنیم، یکی از انتقاداتی که به عملکرد اداره راه و شهرسازی استان البرز وارد است، بی توجهی به خواسته متقاضیان و اطلاع‌رسانی نامناسب از سوی روابط عمومی این اداره کل درباره مشکل متقاضیان مسکن مهر بوده است. مسئله‌ای که باعث شده در چندین مرحله متقاضیان دست به دامان وزارت راه و شهرسازی شده و مقابل ساختمان دادمان دست به تجمع‌های اعتراضی بزنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد