hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پراش: ما ضعف امکانات داریم/ کار برای بازی‌های آسیایی هم از الان دیر است

پراش: ما ضعف امکانات داریم/ کار برای بازی‌های آسیایی هم از الان دیر است

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: کار برای بازی‌های آسیایی هم از الان دیر است ولی چیزی دور از دسترس نیست و با کار مضاعف و تلاش می‌توان نتیجه گرفت.
 محمد پراش، سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چیزی که در چند سال گذشته ضعف این رشته بوده شرکت نکردن در مسابقات بین المللی و اهمیت ندادن به مسابقات داخلی بوده است. ما ضعف امکانات داریم به طوری که با کشورهای درجه 3 و 4 آسیا هم‌قابل مقایسه نیست.
وی در خصوص شانس کسب مدال در المپیک گفت: برای کسب مدال در المپیک برنامه 10 ساله می‌خواهد حتی قدرت‌های دوچرخه سواری برنامه 8 ساله دارند. باید ببینم آیا در این سال‌ها طوری کار کردیم که مدال بگیریم؟ کار برای بازی‌های آسیایی هم از الان دیر است ولی چیزی دور از دسترس نیست و با کار مضاعف و تلاش می‌توان نتیجه گرفت.
سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در خصوص زمان معرفی رکابزن اعزامی به المپیک تاکید کرد: اگر در خدمت تیم باشم تا اواخر خرداد مشخص می‌شود.
پراش در پاسخ به این سوال که ممکن است در تیم نباشید، گفت: به هر حال باید منتظر باشیم ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود.
وی در خصوص حضود در تورهای اروپایی افزود: کاری که باید می‌کردم انجام دادم ولی کاری که باید می‌کردند انجام نشد. مسابقات ترکیه را داریم که هم ما و هم‌ سپاهان می‌توانیم شرکت کنیم. دعوت نامه بانوان برای ترکیه آمده است.
پراش در خصوص ریزش نفرات در اردو تصریح کرد: در اردو کسی را حذف نکردیم ولی نفرات را محدودتر کردیم تا کار مشخص باشد. مسیر المپیک بسیار سخت است و باید تمرینات متناسب با آن مسیرها انجام دهیم. نفرات جوانی هم داریم که می‌توانند در قهرمانی جهان شرکت کنند و حضور آنها می‌تواند مفید باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد