hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ایثارگران مروجین آرمان‌های شهدا هستند

ایثارگران مروجین آرمان‌های شهدا هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ایثارگران مروجین آرمان‌های شهدا در سطح جامعه به ویژه برای جوانان باشند.
مشهدپایگاه خبری رویداد ایران-حجت‌الاسلام حسین معصومی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم حسین زاده»، جانباز 70 درصد «اکبر نجاتی یزدی‌زاده»، آزاده و جانباز 55 درصد «سیدرضا خادم شرفی» گفت: آرمان‌های امام راحل و شهدا باید سینه به سینه و نسل به نسل به مردم این سرزمین منتقل شود تا آحاد مردم بدانند چه ایثار و فداکاری‌هایی برای آزادی و استقلال این سرزمین صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ادامه افزود: در جامعه امروز فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان باید مروجین آرمان‌های شهدا در سطح جامعه به ویژه برای جوانان باشند، زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های شهدا پایدار است.
در پایان این دیدار های صمیمی از خانواده شهید و جانبازان سرافراز با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
صدیقه خدیوی معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و عبدالرزاق نظرجانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد در این دیدارها نیز حضور داشتند.
شهید «ابراهیم حسین‌زاده» در نهم تیر 1314چشم به جهان گشود و در 22 بهمن 1364 در منطقه فاو به مقام رفیع شهادت نائل آمد. 
جانباز 70 درصد «اکبر نجاتی یزدی‌زاده» در اول تیر 1342 متولد و در 12 بهمن 1362 در منطقه فاو مجروح شد.
آزاده و جانباز 55 درصد «سیدرضا خادم شرفی» در 14 خرداد 1345 متولد و در هشتم آذر 1360 به اسارت نیروهای بعثی درآمد و در 29 مرداد 1369 به میهن اسلامی بازگشت.
گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهدالرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد