hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قهرمانی: در رقابت‌های آسیایی به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم

قهرمانی: در رقابت‌های آسیایی به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم

عضو هیئت‌ رئیسه فدراسیون هاکی گفت: در رقابت‌های آسیایی به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم و در سطح جهانی نیز کمترین خواسته ما قرار گرفتن روی سکوها و کسب مدال خواهد بود.
فرشاد قهرمانی  با اشاره به برنامه‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی اظهار داشت: تیم ‌هاکی ایران، قهرمان بلامنازع هاکی آسیاست و سال‌هاست عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرده است. به همین علت در رقابت‌های آسیایی به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. در سطح جهانی نیز کمترین خواسته ما قرار گرفتن روی سکوها و کسب مدال خواهد بود.
عضو هیئت‌ رئیسه فدراسیون هاکی افزود: اتفاق ویژه‌ای که در فدراسیون هاکی رخ داده است، توجه به بخش هاکی روی چمن است، که در ماه‌های گذشته با کمک و توجه رئیس فدراسیون هاکی توانسته‌ایم شرایط را برای پیشرفت این بخش از ورزش هاکی فراهم کنیم.
قهرمانی خاطرنشان کرد: فدراسیون برنامه‌های اصولی و مدونی برای هاکی روی چمن دارد تا در آینده بتواند در سطح آسیا پیشرفت‌های خوبی داشته باشد و در همین راستا ما نخست باید به سطح یک آسیا راه پیدا کرده و در ادامه با مدعیان هاکی روی چمن این قاره به رقابت بپردازیم.
وی تصریح کرد: کشورمان در هاکی ساحلی مقام چهارم آسیا را داراست، اما فدراسیون به این مقدار قانع نیست و ما قصد داریم ضمن حفظ این جایگاه در سطح جهانی نیز پیشرفت داشته باشیم و در بخش چمنی نیز هدف ما صعود از دسته دو به دسته یک آسیاست.
قهرمانی تاکید کرد: در بخش بانوان فدراسیون در سطح داخلی و بین‌المللی موفقیت‌های چشمگیری داشته است که برگزاری منظم لیگ و قرار گرفتن در رنکینگ آسیا پس از 10 سال، گواهی بر این موفقیت‌هاست که با تلاش پیوسته به دست آمده است.
عضو هیئت‌ رئیسه فدراسیون هاکی در پایان گفت: در مدتی که از دوران مسئولیت هیئت مدیره کنونی در فدراسیون هاکی می‌گذرد اقدامات قابل توجه و هدفمندی انجام گرفته است که امیدواریم به همین ترتیب ادامه پیدا کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد