hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مقاومت بهترین راه رسیدن به پیروزی

مقاومت بهترین راه رسیدن به پیروزی

کارکنان نفت و گاز گچساران با مقاومت در تمامی برهه هاي زماني پیروز میدان بوده اند.
به گزارش روابط عمومی، علی جعفری ديزگاني سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران ضمن تبریک روز ملی مقاومت و پایداری در تقویم رسمی کشور عنوان کرد : پیروزی انقلاب اسلامی نشان از ایستادگی تمام اقشارو گروههاي مردم در برابردسيسه ها و فشارهاي مختلف بر اين نظام بود و همه در کنار هم برای کسب پیروزی های پي درپي به اندازه خود زحمت کشیدند تا ایرانی سربلند داشته باشیم .
جعفری ديزگاني افزود : کارکنان نفت و گاز گچساران یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین نقش های تاریخی را در پیروزی انقلاب با بستن شریان حیاتی نفت ایفا نمودند که نمی توان به سادگی از آنها عبور کرد این قشر همیشه در صحنه ، با تکیه بر اراده خود جهت رسیدن به پیروزی نقطه عطفی در تاریخ رقم زدند تا نام افتخار آمیز جمهوری اسلامی در دنیا بدرخشد .
وي تشريح كرد: این شرکت در تمامی برهه های زمانی پس از پیروزی انقلاب با شروع جنگ تحمیلی دشمن را بارها برای رسیدن به اهداف ناکام گذاشت و در همین راستا ۳۱ شهید تقدیم این نظام کرد ولي هيچگاه نگذاشت برای لحظه اي صادرات نفت و چرخ های اقتصاد متوقف شود کارکنان نفت و گاز همزمان در سنگر اقتصاد و سنگر جبهه و جنگ حضور پررنگ داشتند . تاسیسات نفت و گاز گچساران 56 بار مورد حمله بمباران هوایی قرار گرفت كه تعداد۱۳ تن از همکاران عزیز ما در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران در ادامه گفت : پس از جنگ ، انواع تحریم ها علیه صنعت نفت اعمال شد از کاهش و قطع صادرات نفت تا تحريم قطعات کاربردی ، اما این تحریمها برای صنعت همیشه سرافراز، كار ساز نشد و تلاشگران عرصه اقتصاد روز به روز بر تعداد حلقه های چاه و کارخانه ها اضافه کردند و با افزایش در تولید ، تحریم ها را به فرصت تبدیل نمودند . آري تاریخ اين صنعت ، پراز افتخارات است ، افتخاراتی كه به دست جوانان همین مرز و بوم محقق شد .
جعفری ديزگاني در بخش دیگری از سخنانش بیان نمود : این شرکت در تمامی حوزه ها از تولید صیانتی گرفته تا مسئولیت های اجتماعی نسبت به محیط های عملياتي پیرامون تاسيسات نفت و گاز و ساخت قطعات مورد نیاز با تکیه بر خودباوری و نیروهای داخلی و بومی با محوریت شعارهاي های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی ،نشان دادند که با مقاومت می توان به پیروزی رسید .
وی با اشاره به گستردگی فعالیت نفت و گاز در حوزه جغرافیایی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، بوشهر وفارس گفت : تعداد تاسیسات این شرکت تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۹ واحد بهره برداری ، ۲ واحد نمک زدایی ۱ مجتمع گاز و گاز مایع بود ولی در حال حاضر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ظرفیت تولید ۷۴۰۰۰۰ بشکه نفت در روز با وجود ۱۰ واحد بهره برداری ۷ کارخانه نمکزدایی۱۲ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز ،۳ مجتمع پالایشگاهی بزرگ گاز و گاز مایع و حدود ۷۳۸۴ كيلومتر خطوط لوله با قرار گرفتن تلمبه خانه گوره قلب تپنده نفت ایران ، دومین تولید کننده نفت خام صادراتی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است .
سرپرست روابط عمومی نفت و گاز در پایان با اشاره به مقاومت پایدار کارکنان در تمامی برهه ها بیان نمود : صنعت نفت از موثرترین و بزرگترین صنایع در جهان به ویژه در ایران است و علاوه بر این که منبع عمده تامین انرژی در دنیای امروز است نقش مهمی نیز در تعیین میزان قدرت ملی و اعتبار بین المللی ایفا می کند و باید همواره تلاش کنیم تا بارسیدن به خودکفایی کامل در تولید ، تعمیر و تامین تجهیزات لحظه ای دست از تلاش بر نداریم .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد